boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 7, 2010

Ada lagi koleksi untuk kawan aku Ronn..

Harian Metro hari ini memaparkan lagi kisah perceraian artis silebriti terkenal dengan anak mantan MB Kedah Osman Aroff...


Kalau 10-15 tahun lalu, kisah-kisah perceraian pihak yang terlibat malu nak diberitahukan kepada pengetahuan awam, tetapi sekarang ni dengan dipelopori oleh artis-artis, kisah perceraian pun boleh disensasikan.

Aku pernah dalam satu program TV3 petang Jumaat, satu Ustaz tak ingat nama menceritakan ada golongan artis juga yang nak berceraikan, masih lagi dalam suasana percakapan yang amat romantik didalam telefon walaupun nak bercerai,... seolah-olah bercerai ni satu perkara biasa dan tiada apa-apa kesan dalam kehidupan...

Kalau jantan-jantan UMNO, atau anak-anak UMNO bila ada perceraian, maka tunggu sajalah,,, nanti akan ada kes-kes tuntutan hak pencarian bersama, tuntutan nafkah dan lain-lain lagi tuntutan..., itu jam baru tau berapa banyak harta-harta rakyat yang terlepas ke tangan mereka....

1 comment:

  1. huihhh... mulut dia!

    erk, bro aku dah tak celaru dah.. aku pakai Baik Punya... celaru aku buat hal la..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari