boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 12, 2010

Masjid OK dah, PICC hampeih...

Sebenarnya aku malas nak ambik pot tentang majlis pernikahan angkasawan Negara ni,, tetapi bila terperasaan namanya hebat, Sheikh…., bukan calang-calang ….

Sheikh-sheikh ni selalunya orang-orang Islam yang alim hal-ehwal agama, itu sinominnya… sebagai Contoh Sheikh Mohd Nor Al-Hafiz, Bekas Imam Besar Masjid Negri perak, kini Pengarah Jaip… bukan calang-calang….

Jadi dalam pemikiran kepala otak aku, Sheikh angkasawan ni pun OK lah…, Pada petang Ahad 10,10.10 entah macam bini aku boleh pi buka TV3 tengok siri Nona,, rupanya dok tunjuk persiapan pernikahan dan akad nikad mereka laki bini.., kira OKlah kut,,, tetapi apa yang aku terpandang, waktu bininya Dr Harlina nak pakai tudung, tukang pakainya orang jantan,,,, bila nak solek sapu bedak, sikat bulu mata,,, jantan lain pulak, semua orang jantan…, ni apa cerita ni…,

Hukum kut mana depa ikut, aduhai Sheikh…

Apa pun masih kira OKlah, waktu akad ni, mungkin sebab-sebabnya bernikah kat Masjid Putrajaya, kenalah hormat sikit...…













Bila malam pula, program berlansung kat PICC, di siar juga dalam TV, nak tak nak aku pun tumpang tengok juga, aku terpandang, disebabkan Sheikh yang kahwin, tok-tok Arab pun ramai dijemputnya...



Nak bersanding, bersandinglah,,, tetapi siang tadi dah pakai comel elok dah, mai malam sendiri fikirlah..., dah tak sabar sangat dah ka Sheikh oii...., tu la gatai nak tarikh 10.10.10,,, kan lama menunggu...



Muqadimah sheikh... suap kek dulu.... wakaka....


Ha ha ha... OOO ini rupanya guru Sheikh.... Imam Khalifah Agung... jangan dok ikut perangai Imam tu Sheik,,, salam cium tangan dah,,,,

Sumber gambar aku cilok dari : .gua.com.dan nurizspace.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari