boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 26, 2010

Mamak pun mamaklah...

Terbukti sudah,,, nampaknya UMNO bukan lagi United Malay.... sekalang UMNO juga bakal dikenali United Mamak..... he he he.. Dimanakah penyatuan melayu selama ini....mana orang Melayu wheihhh....


Mamak pun mamaklah..., maka bertambah kuatlah kelentongnya UMNO selepas ini,,, ingat mamak ingat UMNO..., Ingat UMNO ingat Mamak... tak gitu...

POLITIK

UMNO sedia terima Kimma

KUALA LUMPUR 25 Okt. – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, UMNO sedia menerima Kongres India Muslim Malaysia (Kimma) sebagai rakan sekutunya kerana sedar ada hikmah di sebalik penggabungannya dengan pelbagai kumpulan.

Menurut Perdana Menteri, penyertaan Kimma sebagai anggota bersekutu akan menjadikan UMNO sebagai parti politik yang terbesar dan terpenting.

“Apabila bergabung, kita saling bantu membantu dan menyumbang, kerana ini bukan perjalanan satu hala yang hanya memberi faedah kepada UMNO tetapi kepada kedua-dua belah pihak.

“Saya juga berbangga masyarakat India Muslim yang berjumlah kira-kira 650,000 orang di negara ini dapat bersatu di bawah Kimma.

“Kalau komuniti ini berpecah kepada pelbagai kumpulan besar, kecil atau kumpulan serpihan, maka sukar untuk kerajaan merujuk kepada badan yang diiktiraf mewakili kumpulan tersebut secara sah,” ujarnya.

Beliau berkata demikian pada Majlis Makan Malam Bersama Perdana Menteri anjuran Kimma dengan kerjasama 135 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) India Muslim seluruh Malaysia yang dihadiri hampir 9,000 komuniti India Muslim seluruh negara.



2 comments:

  1. satu-satu hak orang melayu akan hilang sebab umgok nak mempertahankan kuasa. Tetapi dengan tak malunya mengaku memperjuangkan hak melayu.. dan yang pailng boddoh melayu yang menyokong umgok...

    ReplyDelete
  2. Cantik poster tu Tuan Hj.....tu yg tergemok macam babi macam pernah nampak....dia ni mamak ke muka macam melayu.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari