boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, October 23, 2010

Tahniah Syeikh al-UMNOri...

Ha ha... ini baru betui seorang anak muda berjiwa ulamak...

Tahniah... aku dok tunggu juga, ingat kut diam membisu seribu bahasa, rupanya masih tetap berbisa mempertahankan pujangganya.

Buah ucapan pertamanya " manusia sentiasa dituntut meneliti terlebih dahulu sama ada sesautu kesilapan itu dilakukan dengan sengaja atau pun tidak" Setuju,,, betui tu..

Kemudian ada lagi. "Tanpa diteliti hal tersebut, mereka terus menyerang dan menghukum. Adakah ini sikap orang Islam yang mengakui membawa hukum allah. Sedangkan jelas perbuatan seperti ini tersasar Islam yang mengajar etika menasihati seseorang," Setuju,,, betui tu..

Ada lagi sambungannya."Kalau mereka ikhlas (menasihati) mengapa tidak tarik tangannya, bersendirian tanya dengannya lebih dahulu (perkara sebenar)." Setuju,,, betui tu.

Aku tak boleh nak komen apa-apa sebab aku punya taraf sekolah pun sampai Tingkatan 5 sahaja..., tak layak pun,, cuma aku nak tanya soalan bodoh, orang yang kata Kalau mereka ikhlas...., mengapa tidak tarik tangannya,,, kami nak nak tarik bagaimana kami kat luar geng,,, yang lu dok dalam sesama geng apa pasal tak tarik keluar...!!!

OOO, kalau kat ketua lu lu suruh siasat, teliti hal tersebut, oiii pundeklah,,, yang UMNO awai-awai lagi buat tuduhan kat calon PAS PRK DUN Galas tu apa cerita,,, ada depa siasat sebelum buat cerita..Oii mangkok... lu pegi nasihat balaci-balaci UMNO tu dulu sebelum lu nak komen kat musuh UMNO.....

Sudahlah,,, naik loya aku baca lu punya statemen, tak setuju 100%, tapi lu tunggu lagi dalam UMNO,, lu punya tugas lu sendiri dah gagal.Gua kesian juga kat lu.. kan lu dah kena gelar .TAIK BABI..


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari