boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 14, 2010

Rakyat tertipu lagi...oleh PROTON.

Buat peminat kereta baru....,,, awass...


Model terbaru Proton, Inspira yang diperkenalkan oleh syarikat kereta nasional itu hari ini. Ia boleh ditempah mulai hari ini.
Proton Inspira...Model hasil perkongsian bijak Proton dan Mitsubishi Motors Corp.(MMC) itu akan dilancarkan pada 10 November depan. Harga di pasaran bagi model terbaru ini antara RM79,888 hingga RM95,000.

5 comments:

  1. apa yang tertipunya? tahun lepas proton dah buat pengumuman dalam utusan model terbaru akan menggunakan batch model mitsubishi serta memberikan anggaran harga sekali sekitar rm80k. Hang tau ka pasal perkembangan semasa?
    Asyik dok baca berita penghasut harakah, mana hangpa tau apa2 pasal perkembangan semasa. semua hal pun ikut sedap akai nak dipolitikkan..

    ReplyDelete
  2. budak tadika yg berfikirOctober 14, 2010 at 3:34 PM

    marah boh...guano tu? tak tahu isu semasa sebab mana ada yang semasa dah la ni,semua telah di buang habis yang sebetul2nya...semua berita adalah yang tipu&direka2 dah sekarang kat m,sia...puak2 be-end jah suka baca&tengok media massa la ni...hek elehhhh...

    ReplyDelete
  3. apa plak tak tipu... model tu mmc punya pas tu proton tukar cap je jadi cap proton inspira, harga tu sebenarnya bukannya murah... keta tu dibawah mmc harganya tak da lah mahal yang mahal tu cukai yang dikenakan. bila proton dapat tukar cap dia jual dengan harga yang kununnya murah dari harga mmc padahal mahal... harga keta tu tak dalah sampai 50k. hang yang boddo kena tipu idup2...

    ReplyDelete
  4. Hoi,,14,2010 3;04PM ini bukan proton car.....hang nak tau ini potong car....

    ReplyDelete
  5. Anoni 14 oktober kata " Hang tau ka pasal perkembangan semasa?
    Asyik dok baca berita penghasut harakah", ini lah minda pencacai amenobn, macam tahu semua perkara, tak nak pakai otak, utusan meloya dijadikan panduan, yang salah dikata benar!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari