boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 7, 2010

Allah Hu Akbar..

Moga-moga pejuang-pejuang Islam Taliban diberi kekuatan dan perlidungan dari Allah... Aminn..
BOMBA Pakistan bertungkus lumus mengawal kebakaran tangki minyak NATO yang diserang Taliban, awal pagi ini. Lebih buah 40 kenderaan NATO musnah di dua kawasan berasingan di Pakistan akibat serangan puak militan dalam usaha menyekat bantuan dari masuk ke negara Afghanistan. - Foto AFP
Oct 7, 2010 6:23 am


Scores of Nato lorries have been torched since Pakistan closed a key border crossing into Afghanistan [AFP]


Sumber :SINI

2 comments:

  1. aku memang dari dulu sokong taliban peduli apa aku orang nak cakap apa aku ntahu apa yg aku tahu

    ReplyDelete
  2. aku pun sama.........ko orang aku tak tahu hidup taliban

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari