boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 31, 2010

Amboi.. Sedapnya mulut..

Seorang lagi yang dok perasaan, aku tak tau sama ada ia lupa, sengaja buat-buat lupa, tetapi mangkok hayun ni memang jenis bibir tebal mulut tak berinsuran...

Ingatkah lagi hangpa ketika dia nak bertanding PRU12 2008 yang lalu, apa yang ia tak kata kepada Nurul Izzah..., last-last kecundang kepada budak yang masih berhingus dalam politik..

Mangkok ni menyifatkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) hanya layak menjadi badan bukan kerajaan (NGO), bukan menerajui kepemimpinan negara kerana boleh dilabel sebagai parti yang mempunyai banyak masalah. Baca seterusnya SINI.

Sekadar memenangi jawatan Ketua Wanita, dapat belas ehsan menjadi Senator dan dilantik menjadi menteri...

Sudahlah....Oii mangkok,, sorrylah... gua nak cakap sikit.... lu kencing, tadah air lu tu dalam mangkok, lu telek lu punya muka macam P Ramle telek cari lembu dan kambing hilang... Lu tengok lu punya muka...

4 comments:

  1. Kalah pun dok masih dapat kedudukan, macam mana dia nak sedar dan perasan, kalau dah tak laku baru dia sedar tapi masa tu dah terlambat, cakaplah apa saja selagi dia boleh, pasal dia "mangkok hayun ni memang jenis bibir tebal mulut tak berinsuran..."!!!

    ReplyDelete
  2. anti mamak mengaku melayuOctober 31, 2010 at 1:44 PM

    muka mcm mamak!! mak janda ni melayu ke??

    ReplyDelete
  3. sumbat aja mulut dia tu dengan anu ni ha,,,,

    ReplyDelete
  4. Nanti bila kena sumbat makin kuat pulak suaranya!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari