boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 11, 2012

Edisi Bongkar - Siapa Ostad Abdulah Saamah "Undi DAP Berdosa"

Beberapa hari yang lalu di Kelantan bila Najib bersuara mengenai isu PAS dengan DAP, maka secara tiba-tiba keluarlah seorang ularmak yang seolah-olah nak mengesahkan apa yang Najib suarakan itu,,, 



Ularmak ni sebagai pencetus, yang kemudiannya disokong pula oleh ulama muda UMNO Fatul Bari,,, 
Fatul Bari semua orang dah kenal,, tetapi Abdullah Saamah ni ramai lagi yang belum kenal termasuk aku sendiri... jadi hangpa layan video ni,, siapa Abdullah Saamah...


 Standard ISO UMNO,, memang suka cari barangan terpakai.... he he... 


9 comments:

  1. semoga dollah saamah, sempat bertaubat sebelum mati.

    ReplyDelete
  2. ni ossss stat segala masalah

    ReplyDelete
  3. awat dok layan mamat ni yg mabok ayaq daun ketum campoq ubat nyamok tu.......he is a nobody, nobody but bloody idiot.

    ReplyDelete
  4. Bagaimana dengan gelaean khalifah abd aziz kpd cina kapir harbi guan eng?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lg hak xfham2 baso benak

      Delete
  5. Kata (fatwa?) Haji Dolah malaun ni bahawa DAP tolak + menentang Hudud, maka haram menyokong DAP dan haram juga menyokong orang yang bersekongkol dengan DAP. Ulama2 Ameno yang tua dan muda dan tak ketinggalam Utusan Meloya bukan main sukenya ... macam dapat sebiji bom yang boleh meletupkan PR khususnya Pas. Sayang sekali puak2 ni tidak menyedari bahawa makna disebalik fatwa Haji Dolah malaun ini terkena juga kepada mereka, iaitu: MCA tolak + menentang Hudud (malah Ameno sendiri tolak + menentang Hudud), maka haram menyokong MCA dan haram juga menyokong orang yang bersekongkol dengan MCA (tentulah Ameno). Gitulah kalau tak mahu dan tak banyak menggunakan akal dan berperangai suka mengata orang dan mengata diri sendiri saja yang betul. Elok kita ucap terima kasih banyak2 kepada Haji Dolah malaun ni kerana (dalam tak sedar dan bodoh) berani menembak Ameno.

    ReplyDelete
  6. Abeh tu apa beza dua2 nya.. yg sorg ni puasa tapi tido spnjg hari & sorg lge plk tk puasa tapi berkoje spnjg ari.. pening?

    ReplyDelete
  7. Jawapan Hj Abdullah Saamah
    http://www.youtube.com/watch?v=1UKM1xiwuc8

    ReplyDelete
  8. Ini pun reply dari Hj Abdullah Saamah
    http://www.youtube.com/watch?v=RX29SA6arQk

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari