boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 22, 2012

Mana perginya DS Najib dengan Amad Shabery Chik?

Meraka juga rakyat Malaysia yang merdeka, apakah mereka diberi taraf kelas kedua... khidmat bakti mereka juga untuk mengharumkan nama negara.. Namun apakah penghormatan yang mereka terima...  


Kalau atlit-atlit yang ternama, yang elit, yang otai, maka terpaparlah muka Najib, muka Ahmad Shabery Cik tersengih-sengih dihadapan kamera bergambar.... 

PUTRAJAYA, 21 Ogos -- Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara merangkap Chef de Mission kontinjen negara, Datuk Zolkples Embong bersalaman dengan Atlet Perahu Layar, Al Mustakim Matrin (kanan) pada Majlis Jamuan Hari Raya bagi meraikan atlet-atlet paralimpik sebelum berlepas ke London bagi menyertai Sukan Paralimpik London 2012 di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


9 comments:

  1. UNDI MEREKA TAK BERNILAI AGAKNYA

    ReplyDelete
  2. itu hakikat kehidupan...abu.

    ReplyDelete
  3. 'JANJI DITIPUTI'

    ReplyDelete
  4. eleh........si TUA BANGKA NAK MAMPOS MANJUNG MARI tak abis-abis ,suma nak buat isu murahan.....sudah la lu tambi.....pegi tobat la lagi baik.....ataupun pegi MAMPOS...MAMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS MANJUNG MARI.Takbir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. org gila dah mendoakan MM supaya mati....kesian org gila..

      Delete
    2. AnonymousAugust 23, 2012 12:35 AM,..,,.,

      ape yang ko meroyan kat sini.,,.nak doakan orang mampusss,.,takut ko yang mampus,.,.pas tu suruh najib jadi imam sembahyang mayat kamu mcm mana??,.,.kan najib dah pandai imam solat sunat edulfitri,.,hehhee,.,bengongg

      Delete
  5. tau ke dia sape yang mati dulu?MM ke dia........jangan main-main yop.

    ReplyDelete
  6. anon 23, 12.35 am, ini lah pencacai kalau tak boleh terima hakikat, ramai lagi athlet yg pergi berjuang untuk negara tetapi mereka tidak bernasib baik, mengapa pemimpin2 tak melayani mereka spt mana yg memenangi pingat, maka layanan terpilih, ini lah dasar UMPORNO, kalau pandai bodek, ampu dan berani mencacai, maka seperti kerang busuk tersengih dan berdepan dgn segala media tunjuk muka, Saya menyokong mm , kita kuburkan BN pada PRU13, kita angkat pemimpin yg tidak bermuka muka. Biar lah dia mendoakan MM mampos, kerana yang hidup semua nya akan mati begitu juga Anon12.35., ANDA PERLU BERTAUBAT, Sokong PR akan membawa kesejahteraan dan keharmonian, Hidup Manjung Mari.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari