boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 30, 2012

Menteri UMNO tunggang motosikal tanpa helmet,,macam samseng mat rempit.

Inikah KPI menteri kabinet Najib,,, melantung hangit,, kalau sebelum ini gaya seorang menteri macam bapuk siam,, nak main suap-suap kek,,, 

Kali ini macam mat rempit pulak dah.... ,



PUTRAJAYA, 30 Ogos -- Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein menaiki salah sebuah motosikal berkuasa tinggi yang menyertai Konvoi Jalur Gemilang Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA) dan Kementerian Dalam Negeri (KDN) sejurus tiba konvoi sebanyak 350 buah motosikal motosikal berkuasa tinggi dan motosikal biasa dari Stadium Melawati, Shah Alam di sini hari ini.
Turut sama Ketua Pengarah RELA, Datuk Mustafa Ibrahim (depan, dua, kanan).
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


mereka yang mencipta undang-undang,, tetapi mereka kebal tak perlu diikuti,,, itu belum dipastikan entah ada atau tidak lesen memandu... 


4 comments:

  1. memang setan la ko ni wahai manjungmari berkepala babi tunggal. hisham belum tunggang lagi, helmet tu ada depan dia, apa yg ko bodoh piang sangat ni wahai celaka setan babi?

    ReplyDelete
  2. kepala batu....kapla dalam ada batu duduk....boleh buat batu cincin

    ReplyDelete
  3. budak hutanmelentangAugust 31, 2012 at 7:30 AM

    inilah bukti cara hidup bermewah2 pemimpin umno dan corak kehidupan bermewah2 rakyat (tak pe walaupun berhutang) yang umno perjuangkan. Ya Allah, segeralah Kau berhentikan pemerintahan mereka yang hilang pedoman ini ....

    ReplyDelete
  4. Relax lah umnoporno anom 10:22 pm ni, ko ni tak habis habis mencarut, semua ahli umnoporno macam tu ekkk? kaki mencarut...padanlah dgn nama umnoporno yg selalu jer buat fitnah lucah...boleh belah lah lu. Kalau UMNO mendukung islam apa pasai perangai porno terlampau di tonjolkan sangat?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari