boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, August 6, 2012

Pembohongan Ketua Wanita UMNO di Mahkamah.

Tidak perasan, he he ... mungkin hakim mahkamah boleh percaya,, tetapi rakyat termasuk ahli UMNO sendiri pun tak akan percaya dengan kenyataan sedemikian...  






Tidur sekatil, berak sejamban boleh tak perasan apa yang lakinya buat,, amboi-amboi,, kira sibuk betui la,,, he he boleh tak perasan,,, mungkin Menteri Pertanian waktu tu Muhyiddin Yassin yang perasan laki ketua wanita UMNO mohon projek NFC... 




10 comments:

  1. Kita tunggu dan lihat 'standard' kehakiman negara udah berubah atau masih BUTA!

    ReplyDelete
  2. Kelebihan org2 UMNO, dah kantoi ponleh wat donno.
    Anak2 de jadi pengarah pun de tak perasan, almaklum , sebok nau Ketua Wanta UMNO

    ReplyDelete
  3. kalau tak betul knapa perlu letak jawatan,bukankah telah menjadi lazim kpd menteri2 UMNOPORNO bila terlibat dgn skandal masih lagi tak mahu berambus dari jawatan walau pun sudah di dapati bersalah dalam kes rasuah contoh mcm ketua menteri melaka.apa pun nanti jwb sajalah soalan kubur,boleh tak di kelentong malaikat dgn hanya mengatakan tak perasan.

    ReplyDelete
  4. dia menteri, dia sibuk laa.. takkan tak tau?

    dia tak perasan bila dia kawin.
    dia tak perasan bila dia beranak
    dia tak perasan kalau laki dia tak balik.
    dia juga takkan perasan kalau tiba2 dia bermadu

    menteri beb! sibuk!

    ReplyDelete
  5. dibulan mulia penuh barakah ni pun masih tidak gentar bercakap bohong. manusia2 akhir zaman yang tidak takut pembalasan akhirat.

    ReplyDelete
  6. syarat jd ahli kena kelentong hangit....kantoi atau tidak bukan isunya,janji 24jam menipu walaupun terpaksa berlapar dan dahaga

    ReplyDelete
  7. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  8. entah entah laki dia kawin 3 pun dia tak perasan..untungnya mat saleh bini tak ambil tau

    ReplyDelete
  9. Diriwayatkan oleh Bukhari dari Samurah bin Jundub : "Pada suatu hari Rasulullah SAW sesudah solat mengadapkan muka beliau kepada kami dan berkata : "Siapa di antara kamu yang bermimpi malam tadi ?" Orang yang bermimpi menerangkan mimpinya. Mendengar itu, Rasulullah SAW bersabda :"Masha Allah !" Di hari yang lain, tiada siapapun yang bermimpi. Rasulullah SAW berkata kepada kami, kebetulan saya bermimpi malam tadi.

    "Saya melihat dua orang lelaki datang kepadaku, kedua orang itu memegang kedua tanganku, membawa aku keluar ke bumi suci. Tiba-tiba saya melihat seorang lelaki duduk sementara seorang lagi berdiri. Dia memegang alat yang dibuat dari besi dan mecocokkanya ke mulut hingga ke kerongkong kemudian dicabut kembali dan diulangi semula. Begitulah yang dikerjakan oleh keduanya silih berganti". Lalu aku bertanya : "Siapakah mereka ini".
    "Orang yang engkau lihat memasukkan alat besi sampai ke kerongkongnya adalah pembohong yang sedang berbohong. Ia disiksa begitu hingga hari qiamat."

    ReplyDelete
  10. MANA NAK PERASAN...LAKI DIA DAH BAPA LAMA TAJK BALIK UMAH...TIDO CONDO NGAN LEMBU2 NYA...MUAHAHA

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari