boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 8, 2012

Undi DAP Haram, Jatuhkan UMNO itu WAJIB.

Undi DAP haram
Jatuhkan UMNO wajib......
Umpama pegang anjing itu haram
Tapi membela anjing untuk halau babi yang rosakkan tanaman itu wajib...
Oleh itu wajib mengundi DAP untuk menjatuhkan Umno...

Fatwa oleh Al Ostad Abu Nawas - Mursidul Am Parti Mufsidun Malaya



Kalau nak jawab atau kita soal balik bagaimana kalau undi calon MCA,depa pun tolak hukum Hudud, boleh atau tidak, haram atau halal... sampai bila pun pun perkara ni tak akan selesai... 

Biasalah,, bila dah nak dekat PRU13 ni, macam-macam fatwa songsang akan keluar... 

Jawapannya memang, kalau kita ingat akan apa kenyataan Karpal Singh memang menyentuh perasaan semua umat Islam, tetapi kita harus ingat, karpal Singh tu kafir lahanat, siapa yang ajar Karpal Singh jadi kurang ajar, pemimpin UMNO yang sendiri yang ajar menyebabkan orang-orang kafir jadi kurang ajar dengan hukum Islam. 

Rasanya hangpa tentu ingat, bagaimana Dr Mahathir sendiri berkata, siapa nak makan sup tangan boleh pegi kelantan, pertikai janggut nabi, wanita arab kena pakai purdah sebab di padang pasir dan pelbagai lagi,, tetapi ada siapa alim ulama ambik kisah akan ucapan tersebut.

Berbalik kepada undi DAP,, memenangkan calon DAP lebih kecil mudaratnya darpada memenangkan calon BN UMNO, memang dah terbukti... Berapa calon DAP dalam Parlimen,, boleh kah mereka mendirikan kerajaan... 

Manakala UMNO BN yang sedia ada sebagai kerajaan, kita sedia maklum, berapa banyak kerosakan yang dah dilakukan,, kezaliman terhadap rakyat, royalti minyak, tahanan ISA, rasuah, judi dan berbagai maksiat lebih teruk dari DAP, 

Manakala, model atau contoh yang ditunjukkan oleh kerajaan DAP negeri Pulau Pinang yang ada sekarang ini terbukti lebih baik dari kerajaan UMNO BN sendiri,,, siapa berani pertikaikan. 

Jika Pakatan Rakyat memerintah, bukan pemimpin DAP Karpal Singh yang berhak menentukan boleh dilaksana atau tidak, rakyat yang akan menentukan,,, malah ramai pemimpin muda dari DAP bersedia menerima hukuman tersebut... 

Jadi apa yang haram mengundi DAP... ambik lah yang haram untuk menjatuhkan kerajaan haram.. seperti fatwa diatas,,, nak halau babi kacau tanaman,, kena guna anjing.. salah ka. 


8 comments:

  1. Ngeee.. kalo undi DAP haram.. MCA & MIC macamane??? Terang2 tolak hudud itu yg nk dipangkah?!! Pening kepala otak aku nihh

    ReplyDelete
  2. boleh pakai ke ulama ni? bagi statement sebelah mata jaa..

    ReplyDelete
  3. berkawan dan berhubung dengan MANJUNG MARI lagi hukumnya HARAM.......HARAM JADAH.MAMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS MANJUNG MARI.TAKBIR!

    ReplyDelete
  4. saya setuju dgn manjongmari. alhamdulillah penjelasan yang baik dan jelas :). apapun, biarlah persoalan siasah itu diutarakan oleh ahlinya. tuan guru lah geting alim dalam soal ibadah, namun belum tentu beliau mempunyai priviledge utk memberi pandangan dalam soal siasah. pandangan tuan guru lah geting ini boleh menghilangkan maslahah khasnya buat hak rakyat malaysia. dengan segala kerosakan, penipuan, kerja jahat, dan penyelewengan umno dll, maka pandangan tuan guru lah geting bukanlah qat'ie untuk diikut. bahkan harus ditolak dengan halus agar maslahah umat Islam terjaga. hassan bin tsabit tak dikenal dalam azan lantaran dia bukan Bilal. Khalis bin al-walid tak dikenal dalam bab membahagi harta warisan kerana dia bukan zaid bin tsabit. sibawaih pernah belajar hadith, namun dia tak mampu dan daya ingatannya rendah. kemudian dia belajar nahu dan ternyata dia sgt cerdas ingatannya dlm disiplin nahu. bahkan kemudian mencipta teori2 baru dalam nahu. setiap bidang itu ada ahlinya, ada disiplinnya. serahkan saja kepada mereka yang layak menghuraikannya. moga pertolongan Allah sentiasa pada PAS. moga Allah memperbetulkan tuan guru lah geting

    ReplyDelete
  5. Walaubagaimanapun MANJUNG MARI tetap dikenal dan terkenal serta tersohor dengan kelahanatannya dan jugak kebiadapannya serta penipuannya dengan sumpah seranah sebagai makanannya,maki hamun sebagai minumannya dan dan kahak KHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIH sebagai desert(manisan)nya .ambik ko manjung mari KHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH PTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH PUI !MAMPOS MANJONG MARI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. org gila ni lupa makan ubat ni.

      Delete
    2. pillpuss@yahoo.comAugust 14, 2012 at 12:18 AM

      GILA MEROYAN NII

      Delete
  6. sawan k anon atas ni

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari