boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 25, 2012

Menteri UMNO berebut Jawatan MB dengan Menteri Besar UMNO..

Sudah menjadi tradisi gerombolan melayu UMNO, bila tiba PRU, masa itulah nak berlakon dihadapan pengundi masing-masing.., sebelum itu janji dah berbelas tahun tapi masih belum ditunaikan... Layakkah slogan Janji Di Tetapi 55 tahun merdeka.... ciritlah... 


Baru aku tahu MB Johor kaki mungkir janji..... UMNO..UMNO... kasihan melayu Johor.... 



Atau pun si mamat Khaled ni pulak yang duk idam kerusi MB Johor...


1 comment:

  1. Salam Lebaran. Alhamdulillah Saya sempat singgah & akan menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Alhamdulillah, Saya dah pautkan Blog saudara ni di Blog saya. Sy singgah dari Blog Saya: www.queachmad.com

    Saya masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Saya, bantu Saya. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Saya di sini supaya dapat Saya sama2 berjuang MENCARI KEBENARAN KE JALAN ALLAH & MEMERIAHKAN DUNIA MAYA NI... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Saya dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Saya tentangnya, InsyaAllah..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari