boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, August 28, 2012

Puas Hati Zambry - Pengerusi Ketua Kampong PR Perak didenda RM50..

Sebelum ini krisis kerajaan PR Perak yang dirampas oleh Zambry a/l Kadiaq dengan usaha Parti Syaitan pada tahun 2009 yang lalu menimbul berbagai krisis pentadbiran, bermula dari pentadbiran dewan Sidang DUN sehingga turun ke Ketua-ketua Kampong, namun di atas tampuk kuasa peringkat keadilan dalam negara dikuasai oleh parti syaitan,,, Pakatan Rakyat Perak hanya mendapat kekecewaan dari sistem keadilan yang ada dalam negara... 

Aku duk ingat dah selesai habis pi dah,,, cuma duk tunggu Najib berani ke tidak nak bubar Parlimen untuk PRU 13, rupa-rupanya ada lagi kes yang terbengkalai.... 
KUALA KANGSAR, 28 Ogos -- Pengerusi Ketua-ketua Kampung Pakatan Rakyat Perak, Mohd Ridzuan Asit di denda sebanyak RM50 atau tiga hari penjara (jika gagal membayar denda) kerana menggunakan perkataan kurang sopan dan mengaibkan terhadap seorang penjawat awam iaiaitu anggota polis di Mahkamah Majistret Kuala Kangsar di sini hari ini.

--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


RM 50.00 pun jadilah, yang penting rakyat marhaen terutama dari golongan pro Pakatan Rakyat dikenakan tindakan.. Puas hati ko Zambry,, kerajaan rakyat ko rampas,, rakyat pula kena tindas... .


2 comments:

  1. Salam tuan blog, anda dah tak follow ostad kazim ka? Apa cerita dia skrg?

    ReplyDelete
  2. ust. kazim tengah dok jaga kawasan, munkin bertanding pilihanraya, ambik kawasan abang dia di Batu Kurau, dan abang dia munkin naik ke Parlimen, sebab Zamry dah tak daya dah nak jaga Perak, dia pun mungkin ke Parlimen. dan MB akan di anugerahkan kpd kazim, Selamat bertanding.. dan MM ikut bertanding di Batu Kurau, tengok sapa yg kuat. hidup BN..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari