boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, August 13, 2012

Rosmah, Muhyiddin, Khairy dah... Najib aja yang belum..

Aku rasa tahun ini sejak 55 tahun merdeka, merupakan Ramadhan yang betul-betul mencapai tahap indek yang terbaik buat UMNO mengerjakan amal ibadat. Tahniah.

Memang berbaloi-baloi bila Najib melengahkan PRU13,, ambik ko... ada hikmahnya,, terlalu banyak,, rasanya kali ini anak yatim, orang susah fakir miskin terasa terhiburlah,..
masa inilah mereka dihargai,, almaklumlah... kesian pemimpin UMNO, aku yang dok tengok melalui gambar sahaja rasa penat,, apatah tuan empunya diri yang melakukannya,, bermacam-macam,, waktu ni serba serbi sangup, sampai sanggup edar bubur lambuk di pasar ramadhan pun sanggup,, 

Tak cukup dengan kerja-kerja amal,, kerja amal ibadat pun masa ini mereka nak buat,, bayar zakat pun nak tunjuk kepada rakyat, bagi tau,,, dah bayar zakat fitrah,,, 

Dan apa yang aku nak perkatakan,, waktu inilah aku terperasan,, depa tadarus al-quran pun nak tunjuk juga,, tap apalah,, senang pengundi-pengundi tahu kan... 
Rosmah aku tak hairan, tahun lepas pun aku ada terperasan, tapi tahun ini lagi grand wooo

Masuk dalam paper woo... dalam blog ramai yang tau...

Ha ha ha ,, mamat ni.. sebelum ni tak jumpa lagi,, jadi imam dah,,, kenalah buktikan boleh membaca alquran,,, anak ulama bro...


Ha ha... no sorang lagi.... cayalah... Muhyiddin jadi PM,, lu ada peluang jadi menteri... 


Najib saja yang belum lagi, Takkan sekadar dalam banner sahaja... Kak mah aja yang duk pulun,, lu buat apa Najib,,, terbatal air sembahyang atau datang bulan....



2 comments:

  1. Subahanallah!,,,,, aku ingatkan dok sembelih babi,,, yg kuat sangat ko dok ngutuk , rupanya khatam quran, tahniah abang manjngmari,,, tahniah teruskan niat suci lagi bersih jiwa,,,, dibulan ramadhan yang penuh barakah ni, bagi zakat,salah,khatam quran pun salah,,, hebat ko manjungmari,,, jangan risau ko akan mampos jua akhirnya ,,, insyaallah ko akan mampos dengan siksaan di dunia lagi wahai manjungmari,,,,,

    ReplyDelete
  2. Aku dah agak dah mesti ada yang bagi komen mcm ni. Nasib ko la MM. Err nak tanya 1 soalan? Kalau baca Quraan tanpa menutup aurat gini, boleh lepas siksaan ke? Nanti aku nak tanya anak perempuan yang darjah dua, kot2 dia boleh bagi jawapan

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari