boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, December 4, 2013

Ini sebab utama kenapa Kazim tolak jadi Ahli MT Umno ... Buat malu aja umno ni..

Hari ini umno menerima satu berita sedih,, hu hu hu,, kerana Kazim menolak tawaran jadi ahli Macai Majlis Tertinggi Umno...tolak ke terima ka,, yang penting sekarang Kazim orang umno.. full stop.
Sebabnya 3 perkara ...

Aku ambik 1 saja , yang dua lagi hangpa cari sendiri... nak termuntah bila aku nak tulis, satu daripadanya.. ingin menjaga nama baik Umno daripada terus difitnah. 



Ha ha ha ha dalam gambar ni fitnah ka?.. Kata pejuang menjaga nama kalimah Allah terpelihara? ,, Patutla tak sanggup,, benda ni dah tak boleh nak tegur,, jadi lebih baik awai-awai tarik diri....



8 comments:

  1. Hanya bangang tahap juragon je yang masih berkehendak dengan umno

    ReplyDelete
  2. Kalau tengok gambar itu, meletakkan tulisan ALLAH dan Muhamad pun salah. Sepatutnya tulisan ALLAH diletakkan di sebelah kanan dan tulisan Muhamad di sebelah kiri kerana kita mengadapNya bukan membelakangkanNya.

    ReplyDelete
  3. Sedih dan kesian dgn sdr MM ni. Ustaz Kazim dipelawa jadi MT, salah … Dia x terima jawatan pun salah. Sy rasa yg betul dan pendakwah hebat adalah Tuan MM sendiri. Semasa Ustaz Azhar Idrus menyokong perjuangan PAS, x pulak di kutuknya. Mungkin tuan ada minda selektif.

    Moga Allah merahmati saudara dan sentiasa memberi hidayah. Doa sy semoga Allah memberi keampunan pd saudara sekeluarga dan janganlah dicabut nyawa saudara sebelum saudara memohon maaf kepada pihak yg terguris dengan teguran saudara.

    Firman Allah: “Sesungguhnya orang-orang yang suka menghebah (menyiarkan) tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat.” (Surah an-Nûr:19)

    ReplyDelete
  4. Ate... oghang kalo dah meghajok metonye habeh semue oghang tak betoi belake. Belah sini idak belah sane pun idak, kighe nak ikut angin diye je. Kene sindiyo sikit pun dah tak tahan, cakap diye sughoh oghang dengo tapi cakap oghang hagham nak didengonye. Lagi seghonok nengok kelakunye daghi nonton ghaje lawak. Entah2 tengah nyesei tolak MT, biyo dilantaknye le. Tak kose teman melayannye he'eh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pun x penah suruh awak layan.. dia selalu galakan kita ni smbhyg taubat, mgaji dan bt benda yang baik2 je.. sbb kita sangat hampir dengn mati dan sgt jauh dgn masa yg telah berlalu.

      Delete
  5. dia mmg la x masuk tapi jadi ostad mesra umno...masuk x masuk sama je...kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Kazim merupakan 'ostaz establishment'

    ReplyDelete
  7. rasullullah x pernah mengajar kita supaya membenci dan memfitnah sesame islam sanggupkah kita menjawab dihadapan allah kelak dihari kiamat

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari