boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, December 5, 2013

Perhimpunan Agung Umno - Najib tanam semula khurafat syirik terhadap orang Melayu.

Khurafat terbesar inilah membuat orang-orang melayu terutama kampong dan felda yang majoritinya kurang berpengetahuan agama menjadi mangsa khurafat umno..



Zikir-zikir ini lah yang didendangkan bila umno bersidang,, rosak pemikiran orang melayu,,, kesian... bila usatz nak mengajar bab mengtauhidkan Allah, kalau lebih-lebih sebut,, kena pancung, jadi bila bila masyarakat melayu nak dapat kesedaran dengan budaya ini.. 

Secara lojiknya, Negeri Kelantan, dah 23 tahun Pas memerintah, ada rakyatnya tak kira melayu atau cina yang mati tak cukup makan,, tak boleh nak hidup,, 

Di Pulau Pinang, DAP memerintah,, ada ka kaum melayu tertindas,, ada sekolah agama yang rakyat yang kena tutup, 
Di Selangor PAkatan Rakyat memerintah,, bukan UMNO,, pendapat perkapita negeri Selangor semakin meningkat,,, 

Jadi apa yang Najib ucapkan itu boleh diterima atau dusta semata-mata.. 

9 comments:

  1. Ucapan njib boleh diterima oleh orang melayu yang tidak cerdik

    ReplyDelete
  2. abg Juragan tonggang trbalik 69 ku sayangg ade x pegi PAU ni..?

    ReplyDelete
  3. tgh tunggu gambar2 makcik lembu menangis di pwtc...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah. Orang politik semua pandai tipu. Ada parti bagi tiket syurga pun percaya. Macam syurga tu dia punya. Yang ni lagi sah khurafat .Sama la. Kedua dua ahli parti semuanya bahlul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai manusia yang ada otak bolih berfikir, mustahil tidak tahu membezakan yang mana baik dan buruk jangan pukul rata semua sekali. Syurga memang milik ALLAH tapi Syarat2 nak masuk Shurga ALLAH telah beri panduan. Saya faham anda menuduh ahli pas termasuk Tuan Guru Nik Aziz, Tuang Guru Hadi Awang, Dato Harun Din, Ismail Kamus, Ust Azhar Idrus semuanya Bahlul kah ??????.

      Delete
  5. Hapus kan rasuah Najib ooi, negara diambang bangrup.Lagi mahu tipu, buat mega project komisen/rasuah mereka sapu.

    ReplyDelete
  6. Anon 7:11PM;
    Kau ni sama ada tidak cukup maklumat ATAU dikeliru oleh media arus perdana ATAU cubaan untuk memesongkan fakta. Apa bukti yg kau ada untuk pertahankan dakwaan tersebut. Jika ada huraikan dgn jelas tetapi jika tiada, terbuktilah kau membuat fitnah. Hati2 bila buat sesuatu dakwaan, jika silap ia bebalik pada diri sendiri.

    ReplyDelete
  7. Najisb adalah PM Malaysia yang paling teruk dan terburuk pentadbirannya. Selain kaki kencing dan suka memperbodoh2 rakyat.

    ReplyDelete
  8. bukan najib yg memperbodohkan rakyat tapi rakyat bodoh yg melantik pemimpin macam najib, shahrizat, mp kebinatangan dll

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari