boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 17, 2014

Berita Sedih - Ahli Parlimen Karpal Singh maut kemalangan jalanraya di Gopeng.

Walaupun ada perkara yang tak menyenangkan kau, tetapi aku turut simpati dengan kejadi apa yang belaku tengah malam tadi...











Terfikir dibenak hati kecil,, apakah cabaran mendiang terhadapa pelaksanaan hukum hudud dahulu, maka Allah S.W.T dah menunjukkan dan memakbulkan permintaan mendiang diketika in kerajaan Pas Kelantan sibuk untuk membentang di Parlimen...

Moga-moga perkara ini menjadi perhatian kita semua dengan apa yang berku..

8 comments:

  1. dia mati pon bukan boleh buat hudud...pasal UMNO punya kawan gak tu...bersatu tentang hudud...

    the only way DAP nak merasa jadi pemerintah adalah dgn MELAKSANAKAN HUDUD...tu saja...pasal kalo PR berkuasa...DAP gak yg paling RAMAI...kahkahkah

    tapi DAP BODOH....disabitkan x nak hudud...KUASA sanggup diterajang ke longkang...akhirnya seluruh rakyat rugi dan umno kaki rasuah gak yg untung...banggang...kahkahkah

    you lost something and in return you gain something still ok rather then you dont have ANYTHING...stupid DAP...kahkahkah

    mcm PAS laa...dulu x pernah terfikir nak bergabung dgn DAP...PAS sampai KIAMAT x kan merasa kedah dan perak...tapi lepas berkawan dgn DAP...akhirnya dapt gak PAS jadi MB di 2 negeri umno...so kenapa DOKTRIN yg SAMA DAP x nak terima pakai??? SETUJU je HUDUD terus DAP berpeluang jadi pemerintah seluruh malaysia...nampak bodohnye DAP ni kan??? penentangan HUDUD oleh DAP ni lebih bersifat PERIBADI sesetengan pemimpin ortodok saja...walhal terang2 75% penduduk malaysia adalah ISLAM...umpama memaksa anak lelaki memakai pakaian wanita..sampai kiamat lelaki x kan berubah jadi wanita hanya disebabkan dihalang utk memakai pakaian lelaki..kahkahkah

    pemikiran golongan ortodok DAP ni terlalu singkat...elok la karpal ni mampos...moga golongan muda boleh menilai dgn lebih baik dgn meletakkan sesuatu TEPAT pada kedudukannya...

    ReplyDelete
  2. Benar janji Allah. Karpal pernah berkata langkah mayatnya dulu sebelum melaksanakan hudud.
    Halangan pertama telah diatasi.
    Sekarang terpulang kepada semua ahli parlimen islam untuk membuat keputusan.

    ReplyDelete
  3. Karpal mati sehari sebelum sambutan hari jadi sultan perak dan ketika pas sedang merancang untuk pelaksanaan hudud.
    Adakah itu kebetulan?. Kita merancang Allah menentukan.

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd penyokong DAP krn karpal singh dh mampus..inilah balasannya kpd mereka yg menentang hukum Islam..

    ReplyDelete
  5. Dia dah mati tapi ingat ... benih yg serupa dia ada banyak lagi kat mesia ni... yg tentang hukum islam...

    ReplyDelete
  6. Sultan Perak mana daaa .... apa senyap selama ni. Asik2 anak dia yg kuar.

    ReplyDelete
  7. Sebagai seorang mengaku Islam.. Tunjuk la sifatx mulai sebagai islam.. X payah la nak dipolitikan kematian seseorang... X beliau atau sesiapa pun amanah perlu dilaksanakan. Dan sebagai seorang yg mengaku Islam perlumenyokong perlaksanaan hudud...

    ReplyDelete
  8. First In the World !! – Teknologi Elektron : ‘Solar Etron Cell tech’
    Revolusi Terbaru Dalam Dunia Perubatan & Kecantikkan Moden !!
    Anda Pasti Teruja Dengannya !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari