boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 11, 2014

Lawak bodoh menteri umno yang menjijikkan...

Apakah ini sebagai satu lawak bodoh atau menteri ini memang seorang yang ....... ?..



Aduhai,, sedih woi kalau macam ni punya menteri, rakyat tengah menggelopor dengan pelbagai isu yang mencengkam kehidupan seharian,, menteri pula duk sibuk buat lawak bodoh yang tak ada nilai walapun sekupang..



12 comments:

  1. Orang kat atas tu memang semuanya tak betul. Orang yang kat bawahni aje yang bodoh.
    Bn & pr kat atas duduk senang lenang dapat projek sesama depa. Kat bawah ni jadi suruhan untuk kutuk sana dan sini.

    ReplyDelete
  2. U ulang i saman.
    kah kah kah.
    2 X 5 jugaklah.

    ReplyDelete
  3. Waduhhh... isin kulo dadi wong jowo...kepiye toh kowe niku Pak Jahid kok goblok bangetan...ngisin2nin wong jowo wae...

    ReplyDelete
  4. GOBLOK BANGETAN

    ReplyDelete
  5. Aku jadikan RM502 plak.ish.ish.mcm main poker plak.zahid up.aku pun up lagi.amacam yong yeck lee.mau up ka.

    ReplyDelete
  6. edan kok kue rupane..wes la goblok gendeng pulak kue..beneren ngisin no wong jowo ae..wes2lah dadi gendeng wak jahid lho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orak ono is cen wak jahit kee nek di jar no nambah goblok di warehi rak keno di tutii

      Delete
  7. Klu dah asalnye dari Spesis umngok, dah le BONGOG BENGAP PULAK TU.JADI PEMIMPIN PUN KERANA MENANG PRU SECARA HARAM.PATUT LE ALLAH SWT BAGI MCM2 BALA KAT MALAYSIA.CELAKA LAH PEMIMPIN2 UMNO DUNIA AKHIRAT.AMINN

    ReplyDelete
  8. ojo main main karo wak jaed yo.... mengko dikamplengi kadeh wong wong cino..... samseng jowo omongei.... yo emboh....

    ReplyDelete
  9. Rasa nya belum jumpa lagi menteri UMNO yang cerdik setakat ini.....Semua nya bangang bangang...!
    Benar seperti kata mamak kutty...!

    ReplyDelete
  10. Nak tampar org pun nak kena upah2....
    Hei
    .. klau berani tampar sendiri la....klau aku tak payah upah.. aku sndiri pergi bagi penampar jepun.. habis tampar cuci tangan.. pastu belah balik....

    ReplyDelete
  11. Abis tu Nuar Brahim tu cerdik sangat lah ye.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari