boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 14, 2014

Muhyiddin Yasin sama seperti Rosmah - berbohong atau menipu rakyat!

Rasanya semalam, terbaca bagaimana keluar amaran dari KSN kepada penjawat awam...kenapa ...




dr ali hamsa1
Sebabnya bocor rahsia,, kalau tempat aku depa duk sebut pecah lubang...
Sekarang dah heboh, dah pecah lubang,, Muhyiddin pun sama sebiji macam Rosmah juga rupanya... kaki enjoy juga.. ha ha ha.. Klik Sini.. 

Muhyiddin duk ingat rakyat Malaysia semuanya bodoh piang macam makcik-makcik felda,, lalu ia pun buka cerita...


DALAM NEGERI

Muhyiddin sifatkan lawatan ke UAE berjaya



Muhyiddin Yassin menyampaikan ucapan dalam majlis ‘Bersama Rakyat’ sempena lawatan kerja lima hari beliau ke Dubai, malam kelmarin. - BERNAMA

Baca sepenuhnya Klik Sini

Dalam duk sibuk rakyat nak kena cukai GST, menteri umno senang-senang pi perabih duit selama 5 hari kat Dubai... Seronoklah bini dapat shopping sakat,,, tapi tak boleh lawan Rosmah... nanti ada yang kena.. Klik Sini

16 comments:

  1. Saya sangat2 menyokong TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin. Beliau kuat kerja pergi mencari peluang pelaburan dan perniagaan untuk menampung kehidupan rakyat Malaysia. Bukan senang nak pastikan 27 juta rakyat ada cukup makan, pakai dan tempat tinggal. 26 haribulan tekan kad ATM duit keluar. Bukan seperti Argentina pada tahun 1998-2002 bila tekan butang mesin ATM duit tak keluar. Saya amat bersyukur kepada TPM dan PM dalam menjalankan usaha mereka memakmurkan negara. Ameen. Oleh Rakyat yang Bersyukur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik aku bersyukur pada Allah swt dan tidak pada manusia.

      Delete
    2. 3rd Generation of freedomApril 14, 2014 at 8:46 PM

      alhamdulillah sehingga hari ni saya mampu membaca dan bernafas di kerajaan allah. kalau setakat hubungan luar itu bkn satu kelaziman kerana kita x perlu melobi untuk mendapat pelabur melain ada agenda tersendiri. bahawasanya saya dan seluruh rakyat marhaen akan menuntut segala tipu dusta yang menidakkan hak kami sebagai hamba allah yang berhak mendapat kemudahan itu. dan ingat para pendusta dan para pengandu domba kita jumpa nanti di mahkamah akhirat untuk selesaikan segala yang tersurat dan tersirat dibumi allah

      Delete
    3. kohkohkoh..bersyukur pemimpin perabeh duit rakyat

      Delete
    4. rezeki Allah yg bagi..syukur kpd Allah...

      Delete
    5. Semasa Muhyiddin jadi MB Johor, berapa banyak tanah melayu Johor tergadai kpd orang negara asing?

      Delete
    6. Kah kah kah macamlah pas tak pernah menipu.
      Tengok hudud dah la. Bila umno je baru sebuk nak adakan masyuarat pertama mengenai hudud.
      Maknanya pas tak sedia apa apa pun untuk pelaksanaan hudud. Cuma cakap je.

      Delete
  2. Blue Wave Cyber....cepat2 komen mengampu.....bodoh piang .......

    ReplyDelete
  3. Rezeki Allah yang beri. Amat benar sekali. Selain daripada makan, pakai dan tempat tinggal ...... keamanan negara kita merupakan rezeki yang diberi oleh Allah. Syukur kepada Allah kerana memberi negara kita dengan PM dan TPM yang mencintai kedamaian, keamanan dan kemakmuran. Ya Allah ya Tuhan kami, jauhkanlah sebarang peperangan, kacau bilau dan mala petaka dari bumi Malaysia yang bertuah ini. Ameen yaRabbal Alameen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan adakah tpm pm malaysia saja suka pada kedaimaian, adakah pemimpin negara lain suka berperang. harap tuan baca sejarah kembali.

      Delete
    2. Pulak dah.terdahulu bersyukur pada manusia.la nak bersyukur pada Allah swt plak.makna nya bersyukur pada najib dan mahyudin dulu ler.lepas tu baru pada Allah swt.ish.ish.ish.ish.udah ler yop.usah dikomen lagi.nampak benor kurang cerodik nye.tengin bebenor mike nie.aper ler punya jahil murakab mike nie.udah rope gampang.ish.ish.ish.makin mike komen,makin terserlah tengin nye mike nie yop.jadi.......udah ler yop.sahih nuntut ngaji ngan ostad umno.

      Delete
    3. Alhamdulillah. Pahala free saya terima dengan hati terbuka. Ish Ish Ish Ish ...... ada pulak yang nak nanggung dosa, kita relakan. Syukur kepada Allah SWT. Ameen yaRabbal Alameen.

      Delete
    4. "Saya amat bersyukur kepada TPM dan PM dalam menjalankan usaha mereka memakmurkan negara. Ameen. Oleh Rakyat yang Bersyukur."

      --->mcm kenal je ayat ni kekeke

      Delete
  4. Bhai forensic pathology. .biarknlh mereka dgn cara islam mereka yg ego dgn keyakinan pas itu islam...islam itu PR...

    ReplyDelete
  5. juragan 69....moga kamu mendapat hidayah allah dan selamat dari tipu daya umno.......tapi nampak macam payah sebab menutup hati sendiri daripada kebenaran....jawab lah besok dalam kubur. Kami dah cuba sedarkan kamu dan geng2 kamu.....

    ReplyDelete
  6. There are usually specialized cleaning agents for different kinds of carpets.
    They will also let you know if there have been consistently good reviews for the business.
    Most of us are not proficient ample to clear or appear once our
    carpets.

    Here is my web-site - rug cleaning Cupertino Ca

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari