boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 3, 2014

Kesian wooo kat artis wanita balu menteri umno..

Ha ha ha,, inilah bahananya artis wanita pi kawin dengan menteri umno,,, laki dah mati, bini buat perangai bila dan janda,,,



Sumber : Klik Sini

apa dia kata bila isu ni timbul...

""Saya dikata macam-macam seolah-olah ada hati dan nak menggatal dengan mereka. Kalau suka, aksinya tak begitu. 

Baik saya peluk saja mereka dari belakang! Saya anggap mereka semua ini macam adik-beradik. Apatah lagi muka Keith pun ada iras muka anak saya Jufri. 

Saya tak fikir soal lain pun.""


Ha ha, ini mesti ambik ilmu dengan pakar tolak hadis Kasim Ahmad ni..

nak tunggu komen dari Wak juragan 69..

32 comments:

  1. Wak juragan 69 sedang frust kerana iras mukanya langsung berbeza dgn Jufri, jika tidak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tkde mknanya bhai...kenapa lu yg nmpk nor kecewanya hahaha... sama cam mm yg tk peduli anak atau bini org apatah lg janda org...klu ikut entry2 yg sblm ni...tak perlu utk aku komen sbb artis ni tkda kena mngena ngan hidup dan ideology politik aku.. dia bkn pemimpin yg memimpin umno pun...cari isu lain kot bhai

      Delete
    2. Isu menyokong golongan anti hadis cam mana tu wahai juragan69 kafir harbi

      Delete
    3. Tiada kena mengena dgn hidup ko.masyallah.....sombong nya.kemon bhai...kemon bhai...kemon bhai.mengapa hingga begitu sekali takbur nya ko.ish.ish.ish....kekadang komen mcm warak sungguh dan kekadang plak hancus.mana pendirian ko bhai.apa pun terserlah sifat ko yg sebenar nya bhai.lakunan warak yg cukup mantop selama nie bhai.kesian hidup ko atas landasan kepura puraan bhai.wake up bhai.

      Delete
    4. Ikatbata jgn heran dgn juragan69 so kafir harbi nun. Dah memang kapior so sesat lagi menyesatkan.

      Delete
    5. Hahaha...ikatbata rasanya lu lbh hidup dgn kepura2an demi kerana politik...mana komen lu tntng apa yg mm war2kn...knp aku yg jd isu dan bkn main point entry mm...

      lu nk nasihat janda tu..silakn ikat bata takda sapa nk halang klu lu rasa lu yg lbh layak...hahaha knp aku lak jd main issue...itu antara dia dgn Allah...dgn anak2nya..dan warisnya...apakh dgn memalukn anak2 dia maka kita islamik...kita cukup smpurna sbgi muslim...ada kh niat mm kerana dakwah atau kerana dia janda bekas pemimpin umno...adakh anak2 beliau dimalukn hnya kerana berbapakn pemimpin umno...fikir2 lh bhai apa sebenar yg mm buat...klu lu rasa ini yg trbaik dan lu komen kerana Allah maka lu akan dpt dgn apa yg Allah jnjikn...

      pada aku isu kenaikkn air di pp lbh
      ptt mm perkatakn...ini melibatkn rakyat bhai...cukup2 pmborong dan pmbekal cina ambik peluang dan ruang...tkkn khalifah guan eng yg lu org agung2kn kini mnjd broker kpd anugerah Allah...alasan supaya tk mmbazir...mana suara pas..mana suara unit amal...mana suara blogger pas...mana suara pncacai pas...

      lu diam sbb lu redha ke bhai..redha sbb yg menaikkn kos adalh dari mulut khalifah PR...mnjd haram jadah klu dari pemimpin islam umno...ttp mnjd baraqah dari pr biarpun dari mulut kafir laknat... tahniah bhai sbb tidak mnjd insan yg brpura2 kerana politik...mana suara parti islam bila kg tok subuh tnggl nama...mana suara parti islam bila peniaga jalanan yg sebngsa dan seugama dihalau.... tahniah bhai....sbb lu hebat

      Delete
    6. Kemon bhai.bila ditegur tu,bersyukur bhai.apa perlu melenting hingga bercerpen bhai.bhai yg hidup di dua wajah rupa rupa nya tidak boleh menerma teguran demi untuk kebaikan.kemon bhai.aper yg melalut tu bhai.kemon ler bhai.kekadang nie,orang tua saperti lu bhai sensitif gak.bagus ler jika lu bhai bersangka hebat pada gua.....tapi sayang lu silap bhai.jgn agungkan sesama manusia yg tidak maksum nie.bhai ada lebih baik jgn bercerpen.makin lu bercerpen makin terserlah kekurangan lu.makin nampak kejahilan lu bhai.please bhai......jgn melalut meroyan meraban bhai.

      Delete
    7. Hahaha...aku mngagungkn lu...hahaha...lu kelakar siot bhai... hahaha aku melenting...ikatbata lu hebat ke??? Dan perlu ke aku kesah???

      Delete
    8. Hebat tu tak ler.ada lu kesah?le kesah bhai sebab lu bercerpen bhai.bhai.bhai.lu tanya gua hebat ker tak?kemon bhai...jawaban lu sudah ader lagi mau tanya.kemon bhai.bhai lu kureng matang ler bhai.bhai.bhai.dah tua nie buat ler cara tua bhai.berhujah biar berasas bhai.menegur biar ikhlas bhai.jgn berkata sesuatu yg lu tak tahu bhai.takut jd fitnah bhai.kemon ler bhai.isu penang bhai gua raser lu meneka dlm kesamaran bhai.kemon bhai.kemon bhai.

      Delete
    9. Sdra ikatbata, apa isu yg sdra cuba lontarkan yg brkaitan dgn posting mm.sdra lbh kpd obses dgn juragan ttp sdra sendiri tak mampu nk melontarkan komen yg brkaitan dgn posting mm....

      Delete
    10. Itu hak saya utk komen main entry atau komen sesiapa sahaja.juragan pun tak bertanya,naper lu plak yg kesah.atau............?gentle ler bro.berjuta anony tapi ikatbata hanya satu.ader berani dan tolor ke? setidak tidak nyer juragan bertolor walau menongkah arus tapi lu......?

      Delete
    11. Sdra spttnya bersyukur bila ditegur, bknnya melenting...itu bkn saya yg ckp ttp sdra yg ckp kpd sdra juragan..sdra mnyerlahkn siapa dan sikap sbnr sdra ...siapa saya tk pnting..kerana dlm blog apa yg kita smpikn lbh penting dari siapa yg mmberi komen, saya kira sdra sendiri tak kenal siapa juragan..dan saya sendiri tak terfikir nak tahu atau kenal siapa ikatbata, yg penting isi yg kita nk sampaikan...maaf klu sdra jenis manusia yg tidak boleh ditegur dan sdra rasakan sdra tahu dan benar segala-gala nya...sekian

      Delete
    12. Kih.kih.kih.kih.tak perlu ler menyamar bhai.corak komen pun dah kenal bhai.ttp,bkn,klu,nk,smpikn.........naper perlu bersembunyi identiti bhai.kemon bhai.sekilas ayat lu,dah kenal saper lu.tolor ader ker?

      Delete
    13. Anon 9.42 ni ngapa dok backup sangat juragan69 si penghina Baginda Rasulullah s.a.w. satu Geng ke

      Delete
    14. Anon 951, saya tak backup juragan dan saya jarang mmbuat komen sbb saya lbh suka mmbaca komen org lain utk saya jadikn sbgi panduan andai komen yg dilontar kan bernas...ttp yg banyak komen saya lihat dlm blog manjung mari adalah komen kosong.

      blogger yg gunakan nickname khas utk identified diri mereka sptt nya mampu mmberi komen yg berilmiah dan bernas, oleh sbb itu saya menegur sdra ikatbata yg hnya menyalahkn juragan sdgkn beliau sndiri tidak melontarkan komen yg bernas dgn isu yg sdg diperdebatkan...sekian

      Delete
    15. Suka sangat kamu ye ngan juragan69 si penghina Baginda Nabi s.a.w wahai anon 12.10. Teruskan sokongan kamu tu

      Delete
    16. Udah ler juragan.usah ler menidakan penyamaran disebalik anony.pola ayat dan short form pun sama.udah ler yop.baching tetap baching walau dicalit sebotol minyak wangi.

      Delete
    17. Bhai lu mmng tkde sikap utk brsngka baik atas nama prbedaan politik...tk mnjd hal atau masalah pd aku dgn lu pnya sikap bhai, ttp lu mnunjuk kn sikap negatif pnyokong parti isle...hahaha salah seseorg itu kerana politik..ttp mnjd insan yg baik hnya dgn mnyokong pr waima ahli pkr atau dap...kpd anon 12.10 biarkan saja ikatbata dgn caranya....

      Delete
    18. steady juragan69. teruskan dgn sikap anti hadis kamu tu. dah tumpor nanti suruh waris kerat mayat kamu bagi anjing makan

      Delete
  2. Pegang macam ni boleh keluar gam UHU tu. Aduhai pi pegang la pulak mamat tak basuh punggung. Anu pun tak potong.

    ReplyDelete
  3. NILAH MANUSIA JAHIL ...BERTUDUNG TAPI BENGAP ....TAPI YUNA LG JAHL DIA BELAJAR MANA HANYA TUTUP RAMBUT JE ...JAHIL MURAKAB

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan sebarang tulis!!!!! ada seorang penjaga kuburan dimana tertanam jasad sisuaminya memberitahu sibalu nie selalu menziarahi pusara gemulah suaminya menabur bunga dan merinjis air mawar sambil berdoa akan keselamatan atas roh dan jasad suaminya.Mana-mana jantan jangan haraplah nak mengorat sibalu nie.Si penjaga kubur nie diberi tip yang lumayan kerana urusan menjaga makam-makam dikompleks itu.Alhamdulillah atas sifat pemurahnya.

      Delete
  4. Dia pakai fatwa hj hadi. Besi tak leh jadi bukti.

    ReplyDelete
  5. Yop 6.04pm..pa nk kaitkan dgn nama org lain..idak ke takut bdosa.

    ReplyDelete
  6. Ok bai.. syok tgk muka dier...dah pancot kat muka dier mesti puas

    ReplyDelete
  7. juragan69 meroyan sbb dia tahu .dia mmg tak ada peluang nak merasa pepek ziela jalil

    ReplyDelete
  8. biasala geng otak burung unta nak wat camno

    ReplyDelete
  9. kalu nafsu mbuak2 tu lah jadinya... hijjj ... tak faham ke hubungn muhrim n bukan...malu skit kat tudung tu..

    ReplyDelete
  10. kalu nafsu mbuak2 tu lah jadinya... hijjj ... tak faham ke hubungn muhrim n bukan...malu skit kat tudung tu..

    ReplyDelete
  11. kalu nafsu mbuak2 tu lah jadinya... hijjj ... tak faham ke hubungn muhrim n bukan...malu skit kat tudung tu..

    ReplyDelete
  12. kalu nafsu mbuak2 tu lah jadinya... hijjj ... tak faham ke hubungn muhrim n bukan...malu skit kat tudung tu..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari