boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 17, 2014

Kemalangan Mendiang Karpal Singh - Apakah satu konspirasi atau dirancang?..

Mungkin benar atau tidak hanya Allah Subhanahu Wa ta Alla sahaja yang mengetahuinya,, tetapi bila aku terbaca balik komen sahabat-sahabat membuatkan aku terfikir seolah-olah macam ada kebetulan atau sebaliknya..





kemudian baru teringat,, Mendiang masih lagi ada tugas besar yang belum selesai.... 



Dan yang akhirnya,, biasalah,, kambing hitam dah tersedia ada,, nasib ler...


Sejarah lampau bagaimana Pemimpin Pas pun ada yang terbabit kemalangan dijalanraya yang menyebabkan kematian menimbulkan tanda tanya sehingga sekarang....

24 comments:

  1. Kebarangkalian itu tetap ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rujuk dalam blog The Flying Kick ... ada posting mengingatkan annuar agar rasa ngeri melihat mayat karpal ....!!!! seolah-olah dikatakan pada annuar : ."... tenguk! karpal dah kena ... nanti sampai geleran engkau pula, dimatikan begitu juga ..."

      Delete
  2. dulu seorg abg ni tnya kat gua, awk tau tak kisah nabi khidir yg bunuh budak tu? saya jwb ya tau. dia teus bagitau, kisah inilah yg digunakan pemimpin kita untk 'brainwash' org utk bunuh tan sri yahya....saya tercengang x terkata....abg tu sambung lagi, yg jd command kes ni seorg india, tp org kerajaan la......sy makin tecengang. dlm hati mmg betul la telahan sy selama ni.....sy siasat latar blakang abg ni, rupanya dia dulu pernah jd org politik, tp kalah pemilihan UMNO. p/s sy bukan pnyokong politik mana2. dftar pemilih pun tak buat sebab saya tau selagi pilihanraya x bersih, sampai kiamat pun BN ttp menang PRU. mcmna nk tukar kerajaan? pensyarah saya ckp kena ikut mcm indonesia tahun 1997. kalau x, indonesia tetap diperintah golkar dan suharto. saya tau lah sebab saya ada kawan yg jadi tukang tebuk kertas undi pos. org mengundi kat depan konsulat, geng dia tebuk kertas undi kat blakang konsulat. susun kertas tebal2, guna paku 5, 6 inci kdian pukul pakai tukul....msia tak mcm tu? mestilah ikut. suharto kan mentor malaysia. siapa yg tamatkan konfrantasi? bukanka selepas suharto gulingkan sukarno maka konfrantasi pun tamat....jd sbagi kenang jasa suharto, kenalah ikut sikit2 stail dia. menipu dlm pilihanraya.....semoga allah ampunkan kita semua amin.....sekadar luahan rasa hati yg terpendam sekian lama.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro. Kau ni kalau org buat report. Terkangkang kau.

      Delete
  3. aku pun raser...ada sesuatu yg tak kene......itulah ajaran yahudi laknatullah......konspirasi.....

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah Dah agakdah. Mesti salahkan umno. Kalau pr tu dah boleh agak. Kah kah kah. Pesawat mh370 hilangpun salah umno. Walaupun pilotnya orang kuat pkr dan sedara dgn anwar.Tapi anwar dan azizah kata tak kenal.

    ReplyDelete
  5. Korang ni xabis2 konspirasi semua benda klu blh nk dipolitikkan..

    ReplyDelete
  6. Zaman Najib ni kawan percaya ia satu konspirasi. PM Malaysia yg pertama penuh konspirasi dalam pemerintahan.
    Untuk makluman, amat jarang berlaku satu kemalangan dimana kenderaan tersebut dihimpit. Memandangkan saiz dan warna boleh dilihat dalam jarak 3-5 meter dgn jelas. Dan juga jalan tersebut adalah laluan yg selalu beliau gunakan. Adakah beliau mempunyai rahsia yg mana dikhuatiri akan menjejaskan salah satu pemimpin negara ini.

    Adakalanya saya juga tidak menyukai cara beliau. Saya ingin mengucap terima kasih kepada mendiang dan keluarga kerana sedikit sebanyak berjasa pada Negara.

    Salam Takziah buat keluarga beliau.

    ReplyDelete
  7. Hahaha...kesiannya dgn mentaliti blogger dan pngikut pas/pr...hidup berpolitik, mati dipolitikkn...tk heranlh klu agama dan ibadah juga mnjd bahan politik...hebat lu mm mngalahkn cia@fbi..bravo bravo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukahati lu ler juragan.janji lu bahagia.

      Delete
  8. tgk la masa kejadian najib di mana???
    masa kes memalipon sama...mahadir di mana??? tapi kantoi dgn ex musa hitam...

    umno bukan pandai mana...semuanya main ULANG ULANG tape tape keset lama je...kahkahkah

    ReplyDelete
  9. Salam..Pemuda UMNO akan saman saudara kerana tuduh UMNO. Aku dengarlah, tak taulah benar ke tidak.

    ReplyDelete
  10. ish3, semua nak dipolitikkan..konspirasi la...Innalillah kpd macai2 camni.

    ReplyDelete
  11. NOK NOK
    Kalo nak tau , Si Pojie nie ngongkek binin dia pon konspirasi UMNO gak....kahkahakah....punya la lawak otak korang nie...tak abes-abes....konspirasi...suka ngapirkan orang jadi la camni..Qada' dan Qadar pon korang da x caya...

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Chor. Teman ada terbaca dlm blog unitamal13.blogspot.com/2014?m=1 yang deme dok swdekah fatihah pada Karpal. Teman mintak sangat agar mike tlg lah perbetui kan benda karut ni. Kita kena bawak pada kepimpinan kita. Benda ni tak betoi Chor. Salah. Inilah masalahnya orang muda dan kononnya terpelajar. Ilmu ugama jahil. Pasai tu lah teman maleh nak sokong puak muda dlm kumpulan kita ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nape la teruk sgt puak2 ni.. klu ye pun syg sgt kt karpal singh tu jgn la wat statement bodoh mcm ni..memalukan Pas aje..

      Delete
  13. Hid up Dan mati kerja Allah,kok ado konperasi atau TDK,mati tetap sampai,Klaus ajal tak sampai,cincang lumat pn tetap bernyawa.tak mustahil,ingat natijah khdpan kita didunia INI..Allah tetap menepati kanji Nya,cuma manusia yang menbuat nahi mungkar.

    ReplyDelete
  14. Buat penyokong PR, mase karpal mati anda sanjung dan kecam org bn yg kutuk. Keluar segala mcm hadis nk support statement. Sbg muslim, itu pbuatan yg bagus krn mhormati org bkn islam mati. Tp sy nk tgk adakah anda juga 2x5 dgn penyokong bn bila tun m mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar kita saksikan!ork munafik biasanya pelupa!

      Delete
  15. First In the World !! – Teknologi Elektron : ‘Solar Etron Cell tech’
    Revolusi Terbaru Dalam Dunia Perubatan & Kecantikkan Moden !!
    Anda Pasti Teruja Dengannya !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  16. Mungkin allah memenuhi
    Permintaan insan yg memohon untuk jadi demikian untuk melaksana hukumnya.

    ReplyDelete
  17. Bila tun m mati, penyokong PR tidak akan mengecam atau mengutuknya. Rasanya penyokong akan jadi keliru antara nak sebut Allahyarham atau mendiang.

    ReplyDelete
  18. kihhh.... mcm konspirasi pulok... yg ambo tahu si karpal juga tentang hukum hudud sbb dia kafir n tak faham.... yg pelik ada org islam yg tentang hukum allah tu

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari