boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 16, 2014

Tweet Menteri Umno buat Wak Juragan 69..

Ha ha ha,,hangpa nilai sendiri seorang menteri umno yang sebelum ini mengaku mendapat CPGA tertinggi sewaktu ia belajar diuniversiti..






Patutla sebelum ni depa duk riuh RBA,, kononnya anjuran DAP... ha ha depa pun nak buat sama juga...

Mana Wak Juragan 69... dah tak kelihatan lagi dah,, sibuk la tu..

14 comments:

  1. Masih hidup lg kah Wak Juragan? Ingatkan dah lama Kojol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...kesiannya

      Delete
    2. Rindu gak kat juragan nie.

      Delete
  2. wak juragan join sekalilah tu.....masyuuukkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu bg komen ni masyukkk ke.. ada mm nk share dgn lu duit yg ngeh nga hulur kt mm...yg pntng dap tk prnh silap atau salah dlm blog manjung mari utk tatapan ahlul pas..

      Delete
  3. bro tweet mana boleh panjang2 betul ke ni akaun tweet ahmad maslan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..bhai mmng sesuailh mm mnjd blogger tahap sampah...segala sampah dimasukkn kedlm entry beliau utk pnyokong tahap sampah masyarakat menelan dan mmprcayai apa yg mm hidangkn adalh lazat utk ditelan...halal atau haram fitnah tolak tepi bhai..yg pntng matlamat mnhalal kn cara...tak gitu mm..

      Delete
  4. twitter limit pada 140 character je... logik ka ahmad maslan tweet panjang macam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twitter berbayar boleh beb. Lainlah tahap macai tak mampu nak bayar. Semua nak subsidi. Lepas tu dok sokong gst... bangang ke apa?

      Delete
    2. mana ada istilah twitter berbayar da.. jangan membangangkan diri sendiri boleh ?

      Delete
  5. Mantan2 Navi diberi keistimewaan bertweet pjg lebar! Kalu dah perut besar @ boroi hasil gaji BN, dah lah tu buang tebiat yg jelek...

    ReplyDelete
  6. Manjung mari penyebar fitnah no.1..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan penyebar fitnah tapi dia lah yang bercita-cita menaikan ustaz muda Pas dan ingin memecahkan Pakatan.

      Delete
  7. You will simply leave huge gaps in the defense for your opponent to attack - that's fifa14 coing generator your task.
    The feature's called Pro Instincts, with an emphsis on the play obtained in midfield,
    and Cohen gets a yellow card9', a desperate foul bringing their playuer to the ground.


    Take a look at my web blog Fifa14 Coin Generator.Com

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari