boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 29, 2009

Dakwaan Mursyidul AM - Ada Prime Facie.

Salam Sejahtera...

Malam tadi jam 8.30 lebih adikku blogger PT call, menceritakan dia ada bersama MB TGNA pergi ke Stadium Kota Bharu memberi kata semangat kepada pasukan bola Kelantan, manakala aku pula masih risau apakah keputusan malam semalam apa yang akan berlaku, namun si PT menasihati aku, jangan risau dengan kewibawaan TGNA...

Seperti biasa aku tidok awal, paling lewat 11.00 mlm, tapi mlm tadi jam 10.00 aku dah mula baring, lena aku tak tau jam berapa, cuma tersedar kembali jam 11,30 bangun buang air kecil, suboh tadi aku bangun terus on komputer, nak tau apa keputusannya,... Alhamdulillah, ada kes juga rupanya... tetapi yang aku rasa tak sedap ialah tajuk beritanya, kenapa PAS Selangor yang dipersalahkan, bagi aku itu kesalahan individu 2-3 orang yang terlibat, kenapa dikaitkan PAS Selangor.. INI TIDAK ADIL...

OK!!! aku terpaksa ungkit balik, kenapa sebelum ini ada beberapa individu pimpinan PAS tak boleh menerima apa yang TGNA cadangkan, ada yang kata komputer TGNA telah diceroboh passwordnya, ada yang kata ada dalang dibelakang TGNA dan macam-macam lagi... Oiii ini pimpinan yang kata!!! Kalau nasib blogger tak payah cerita, macam-macam tuduhan yang kena, aaa gatai lagi nak jadi blogger, kalau dah ada segelintir pimpinan PAS yang menunjukkan sikap sedemikian kepada TGNA sebelum ini, maka bagaimanalah aku nak hormati mereka...

MOHON SEMBAH DERHAKA..



9 comments:

  1. NIZAR HANTU DAP ! KENAPA KERAP NGEH & NGA JUMPA CHIN PENG

    Komunis banyak bertapak di Perak di zaman dulu. Lubuk komunis adalah di Beruas. Pengerusi DAP Perak,Ngeh Koo Ham juga berasal dari Beruas. Parlimen yang diwakili beliau juga adalah Beruas. Beliau juga berasal dari keluarga yang ada kaitan dengan komunis. Sama juga dengan Nga Kor Ming. Mereka berdua adalah sepupu. Orang macam inilah yang diangkat, dijulang dan dijilat oleh PAS.


    Dua tiga ekor ejen-ejen komunis ini sering pergi berjumpa dengan bapak komunis,Chin Peng yang berada dalam buangan di Thailand. Yang dapat dikesan oleh kita dalam masa sebulan ini sebanyak dua kali. Yang tidak dapat dikesan oleh kita entah berapa puluh kali.

    Untuk tujuan apa sebenarnya mereka begitu kerap berjumpa dengan bapak komunis ? Tidak lain tidak bukan adalah untuk menjahanamkan negara ini. Dendam mereka tidak pernah surut. Yang lebih malang lagi adalah apabila ada juga orang-orang kita yang berjaya diperdayakan oleh mereka untuk menjayakan agenda mereka.

    Dalam bulan Ramadhan yang lepas Ngeh dan Kulasegaran menaiki pesawat Air Asia dari P.Pinang ke Bangkok untuk berjumpa bapak komunis. Beberapa hari lepas sekali lagi Ngeh, seorang peguam dan beberapa orang lagi ke Hatyai pula untuk tujuan yang sama.

    Kali ini bukan setakat pergi jumpa Chin Peng sahaja,dalam masa yang sama mereka pergi berjumpa beberapa bomoh siam dengan tujuan untuk membisu dan membutakan Dr.Zambry semasa persidangan DUN Perak esok.

    Lihatlah betapa jahatnya mereka. Apa yang saya katakan ini adalah realiti. Mungkin juga Chin Peng yang menjadi pembekal bomoh siam kepada mereka. Mereka ingat kita bodoh sangat kerana tidak dapat menghidu apa yang mereka buat di luar negara. Kita tidak sebodoh mereka. Dimana mereka berhenti kencing dan berapa kali mereka kencing dalam sehari pun kita tahu semua.

    Walau apa pun yang cuba mereka lakukan,Allah tetap bersama orang-orang yang benar. Ingat Allah lebih berkuasa daripada bomoh siam.

    ReplyDelete
  2. Cuping Merah...

    Hari ini aku tak tumpukan tulisan ini pada UMNO,,, jadi sengaja aku tinggalkan...

    ReplyDelete
  3. Anony...

    Sudah memasuki blog inidengan tiada memperkenalkan diri, buat cerita macam ni sapa nak percaya,melainkan spesis UMNO dan geng rasuah sahaja percaya....

    ReplyDelete
  4. 1. Ini menunjukkan de facto leader sebenar PAS

    2. PAS mengamalkan kepimpinan yang bersifat autokratik.

    3. Ramai pemimpin PAS yang berpotensi tetapi menentang UG akan diketepikan secara berperingkat menjelang PRU13. Mereka tidak akan terpilih menjadi calon.

    4. PAS akan beransur-ansur menyertai BN bermula pada tahun 2010. Proses ini akan selesai menjelang 2011. Selepas 2011, PAS ialah komponen BN terbaru.

    ReplyDelete
  5. mu jago mulutmu baik2..jgn sampai Allah durhaka..mu jgn dok mancarut..mu jgn dok buka aib saf mu..mu jgn ingat mu serban beso mu boleh cakap beso..

    masyaallah..tuan guru dok cakap mende nie..sape yg mencarut plak ni..sape plak yg dok buka aib pemimpin PAS ni..

    tak leh nak gaduh dgn mahathir..tak leh nak gaduh dgn najib.. dgn ustz nasha pun nak gaduh ni...

    ISLAM dah terang2 berkata..haram bergaduh,apatah lagi sesama umat

    ReplyDelete
  6. PAS SEDANG MENERIMA AKIBAT DARI DOSA2 PEMIMPIN MEREKA YANG SERING MENDOAKAN KEHANCURAN SERTA KEBINASAAN ORG SEAGAMA DAN SEBANGSA APATAH LAGI TIDAK SEHALUAN DALAM ALIRAN POLITIK...

    APAKAH HUKUM DALAM ISLAM MENDOAKAN KEHANCURAN SERTA KEBINASAAN MAKHLUK ALLAH, APATAH LAGI SEAGAMA DENGAN KITA???

    NIX AJIS PERLU BERUNDUR, DAHULU TUN DR. MAHADHIR D TEMPELAK OLEH BELIAU KERANA SEKIAN LAMA MENDUDUKI TAHTA NO. 1 NEGARA, WALAUPUN BELIAU ADALAH NEGARAWAN YANG ULUNG DALAM MEMIMPIN NEGARA MENUJU KE STATUS NEGARA MAJU, MEMPERKENALKAN NEGARA KE SERATA DUNIA DALAM MASA YANG SINGKAT...

    KINI PERKARA YANG SAMA BERLAKU KE ATAS NIX AJIS, TAPI KALI INI BUKAN DI MINTA BERUNDUR OLEH SESIAPA...

    BELIAU WAJIB BERUNDUR, TIADA APA YANG D BAWA OLEH BELIAU UNTUK PEMBANGUNAN, KESEJAHTERAAN SERTA KEMAJUAN RAKYAT DI NEGERI KELANTAN...TIADA APA YANG BOLEH DI BANGGAKAN OLEH RAKYAT KELANTAN DARI SEGI EKONOMI DAN LAIN2...

    APA PUN TAHNIAH KELANTAN KERANA MEMPUNYAI KUIL SERTA PATUNG2 BUDDHA YANG SEMAKIN BANYAK DI SANA...ITU KAH PEMBANGUNAN SERTA KEMAJUAN YANG DIBAWA OLEH NIX AJIS DI SANA???

    WAHAI PAS, CARI LAH PEMIMPIN YANG BETUL2 BERJUANG UNTUK AGAMA BANGSA DAN NEGARA...JANGAN SAMPAI ISLAM DI LABELKAN OLEH ORANG LUAR SEBAGAI AGAMA YANG "ASAL BOLEH" DAN "MENGHALALKAN CARA"...

    MAJU ISLAM

    MAJU BANGSA

    MAJU NEGARA

    MAJU MALAYSIA DAN RAKYAT KESELURUHANNYA...

    AMINNN...

    Anak manjungmari

    ReplyDelete
  7. Undur nikky ajis undur, Dah lama dah. Manusia yang mengaku ulama, tapi tak pernah nak kerja kearah perpaduan umat islam malaysia.

    Bersih manjungMari

    ReplyDelete
  8. Ana sedar..hakikat sebenarnya ramai yang amat bersetuju kalau TGNA berundur..bukan shj berundur drp kerusi kesayangannya tetapi berundur terus drp dunia politik..biarlah semua org UMNO memujanya sebagai ulamak sejati bukan ulama yg suka mencaci..kpd ahli PAS..kita kita harus berpijak dibumi nyata..kita harus menerima hakikat..masa TGNA dlm dunia politik sudah hampir tamat..kita perlu membuang sikap egois..

    TGNA bukannya PAS dan PAS bukannya milik mutlak TGNA..kita perlu berani seperti ahli UMNO yg berani meminta Pak Lah berundur..kita tak perlu hipokrit..kita tak perlu malu..mungkin apabila TGNA tiada lagi dlm PAS,ramai ahli UMNO akan menyertai kita..siapa tahu..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari