boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, October 5, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO ... Ungkapan bangang Mahathir berulang lagi..

Salam Sejahtera...

Kalau dalam era pemerintahannya selama 22 tahun yang lalu ungkapan inilah selalunya yang kita dengari dari mulutnya Malaysia malap jika ditadbir pembangkang... maka percayalah rakyat pada waktu itu, pembangkang tak pandai nak mentadbir negara...

Sebelum ini dua tiga lepas simangkok ni senada dengan Al Kataki Ibrahim Ali, sama-sama menhentam TGNA suruh letak jawatan... Mungkan mangkok ni jubornya dah sedap sebab dah dicium oleh Alkataki..

Bila TGNA dengan rendah hati mempelawa Simangkok ni datang sendiri melawat ke Kelantan lihat sendiri perkembangan negeri Kelantan terus diam membisu tanpa jawapan.. Apakah kecut telurnya takut kena sembur pemedih mata Datok Nik Sepia yang masih belum selesai perbicaraan di Mahkamah....

Tup-tup hari ini Mangkok ni pergi ke UITM Terengganu bersuara di sana pulak, kalau negara diperintah pembangkang maka akan mundur... Kedah, Pulau Pinang dan Selangor adakah mundur sekarang ini... Malah Perak yang dirompak oleh UMNO dari PR sekarang lebih mundur daripada sewaktu PR memerintah selama 11 bulan.

Inilah suara-suara manusia yang tak ada perasaan malu, walaupun ia malu sebenarnya kerana nasihatnya sebelum ini calon Bagan Pinang bukan ISA Samad orangnya, tapi sayang... Hutang body, lemas di PD terpaksalah Bini Rosmah enggan mengikuti nasihat dari Penasihat.....itulah UMNO macam cerita kartun Doraemon... patutlah calon Bagan Pinang pun Doraemon..

Nak cakap suruh sokong calon UMNO sebelum ini dah cakap calon tu tak baguih..., hati tu tetap sayang lagi pada UMNOngok... maka keluarlah balik Ungkapan-ungkapan membangangkan rakyat... mungkin dengan ini rakyat di Bagan Pinang mengundi UMNO lagi.....tak mengundi PAS..

Wahai Mahathir bin Mohamad,, kalau kakak-kakak mu semuanya meninggal dunia berumur 90 tahun... apakah kau akan mengikuti kakak-kakak mu .... ini beerti kamu masih ada lebih kurang 6 tahun lagi... sempatlah kamu lihat kejatuhan UMNO pada PRU13 nanti..... moga-moga ALLAH akan memakbulkan permintaan Presiden ku Allahyarham Dato Fadhil Nor...Ameen.

Mampoos UMNO....


4 comments:

  1. Madey ni nak nasihat orang padahal, anak sendiri pun tauke arak .

    ReplyDelete
  2. aameeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn.....
    kita pun dipanjangkan umorrrrrrrrr...

    ReplyDelete
  3. Hok aloh manjung mari sungguhla wei. Menatey manjung mari dan nizar si celaka ni sama je,,, perabih kan boreh je.... Mampos manjung mari,,, khaik ptuih.

    jit tontoya (ahli umno since 4/10/2009)

    ReplyDelete
  4. haluuuuuuuuuuu.....

    hoi lancau, ko ni xdak butuh ka. ko tu yg celaka dunia akhirat mangkuk!!!!!memang ko ni pengikut umno ngok yg sesat tu....,

    mamak mendeliar mithali yg anaknya toke arak, toke sis pun ko percaya lebih pd nabi..ko ni mangkuk hayun jenis berkurap!!!!khak Tuih !!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari