boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 25, 2009

Harakah - Masih Tak Berubah.

Salam Sejahtera..

Kalau Utusan, Berita Harian dan lain-lain media tersohor perdana kita dok kata laporan mereka berat sebelah. Tetapi nampaknya Harakah pun dah berjangkit sama, kenapa jadi begini, sebabnya pentadbiran Harakah di monopoli oleh pemimpin PAS berjiwa UMNO, itu pasal Harakah turut berjangkit...

Aku ingat kut bila habis Muktamar yang lepas Harakah akan kembali Normal, rupanya sangkaan tak tak tepatlah.. suasana yang dialami oleh PAS sekarang ini pun nampaknya seakan-akan sama juga... setelah aku masuk sebenta tadi hanya berita INI sahaja yang keluar, berita TGNA sorry.. sepatutnya, kalau tak nak memburukkan keadaan, janganlah disiarkan berita dari kedua-dua belah pihak, ini tidak...berita dari Timbalan Presiden keluar... apakah penerbitan Harakah tu Timbalan Presiden punya!

Itu pasal. aku dah lama tak beli Harakah...



2 comments:

  1. pertamanya syukur kehadrat illahi kerana menyedarkan ahli PAS ttg keburukan HARAKAH..walaupun tak de satu berita pun ttg usaha kerajaan BN dipuji malah dicaci aku tetap akan beli..buka apa..aku tahu itulah satu2nya sumber pendapatan PAS..kedua,moh le ahli2 PAS..pakat2 le muhasabah..baik sangatkah PAS ni dan buruk sangatkah UMNO tu..giler kuasa giler juga,tapi jgn sampai agama jadi taruhan

    ReplyDelete
  2. Isi la borang UMNO ngok oi. Kalau mati tu masuk syurga juga kalau detul hidup di dunia ni.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari