boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, October 14, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Kapal TLDM KD Inderapura.. Gambar Terkini..

Salam Sejahtera....

Tengahari semalam secara tak sengaja aku terserempak dengan Man Blogger Otai-Manjung kat tempat kerja, beliau menceritakan kat aku yang kapal Inderapura masih ada di perairan Pulau Pangkor, masih kelihatan terbakar......

Maka hari ini aku pun membawa kamera yang agak boleh mengambil gambar dari agak jauh... cuba nak mengambil gambar kapal tersebut, tetapi jaraknya terlalu jauh... tak terjangkau lens kamera aku untuk paparan sejelasnya... cuma ini sahaja yang boleh aku ambil buat tatapan semua..


[IMG_2867.jpg]
Kelihatan masih lagi ada asap-asap hitam yang belum dapat dipadamkan...

[IMG_2880.jpg]
Bot yang nak Pulau Pangkor pun sibuk juga...

[IMG_2881.jpg]
Dari sini baru agak jelas sedikit, rupanya dah nak tenggelam, kedudukan Bridge kapal dah habis roboh makan dek api, manakala tiangnya masih teguh berdiri.....

[IMG_2884.jpg]
Manakala pasukan Udara TLDM sibuk menghantar bantuan.....

1 comment:

  1. MM,,, nak buek macam mano???????? sekarang ni pegawai dan anak anak kapal dah HILANG displin diri,,,,,,, RMN dah bertukar jadi TLDM,, terjun laut dan MAMPUS,,,,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari