boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 27, 2009

Memang Jenis Manusia Penyabar...

Salam Sejahtera...

Inilah salah sorang hamba Allah yang bagi aku yang cukup sabar dan tawadduk dalam parti Islam Semalaysia.. PAS... Tu gambar yang dok tercokoh tengah-tengah tu....

Semalam pun waktu dalam berita TV dengan tenang dan tersengih-sengih malu kambing beliau menjawab soalan dari pemberita,, siap speaking lagi... Inilah hebatnya orang banyak bersabar, hangpa nak kata apa katalah.. yang penting masyuuuk... Ada kuasa,

Tok Guru nak kondem ka, ahli PAS nak kutuk, arhhh peduli apa itu, yang penting ketuanan Melayu akan tercapai..... Pimpinan UMNO bagi sokongan... nak apa lagi..

Ada suatu ketika dulu, si mangkok ni dah kena belasah oleh Ahli PAS Besut, aku tak ingat tahun bila, tapi kes tu siap masuk mahkamah kalau tak silap, tak tau apa keputusannya..

Aku sendiri tak faham, bagaimana orang yang kena dakwa walaupun secara tak formal, tetapi boleh lagi mengendalikan mesyuarat khas mengenai dirinya sendiri, aduhai.. boleh pakai kan stail ini...ini kira lebih hebat dari UMNO ni... Fui Yooooo....

Kaitan : LINK
Mampos UMNO..... Ameen.

4 comments:

  1. Exco Pemuda PAS Nik Abduh Nik Aziz berkata sesetengah ahli PAS cukup berani berbohong dan memfitnah melalui blog.

    "Saya melihat sesetengah ahli PAS cukup berani di dalam berblog. Malangnya, mereka hanya berani berbohong, memfitnah dan menyebar semua kata-kata manusia dan peristiwanya.

    "Lebih malang, mereka tidak berani untuk berkata benar, apatah mengakuri pada yang benar," tulis anak Mursyidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat dalam blog peribadinya hari ini.

    "Jika anda gian sangat nak menulis, menulislah yang kekal baik hingga ke lubang kubur. Yang memberkati anda dan kehidupan manusia."

    ReplyDelete
  2. macam mana busuk pun..kalau dah PAS memang baik....buta tuli betul ...

    Ngah

    ReplyDelete
  3. Ana harap anta banyak bersabar.... Musuh sebenar kita ialah UMNO.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari