boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 13, 2010

Belum Sempat Lagi PRU14..Kesiann UMNO...

Salam Sejahteraa..

Beberapa minggu yang lalu, sewaktu aku mengikuti kuliah bulanan Ustaz Sidiq Nur, beliau ada memaklumkan kepada jemaah yang hadir di Kuliahnya yang Ustaz Sidik ni memohon kepada Allah supaya memanjangkan umurnya, walau pun permohonan sebegitu tidak digalakkana dalam Islam.

Tujuannya yang beliau mahu hidup lebih lama lagi adalah diberi kesempatan melihat kekalahan UMNO di PRU13 nanti, Insyaallah.., kemudian selepas itu beliau ingin lihat bagaimana UMNO akan bangkit semula nak menghadapi PRU14 dengan tanpa sebarang kemudahan seperti hari hari, Waktu tu UMNO sebagai sebuah parti politik tanpa kelebihan apa-apa, sama seperti parti pembangkan PAS, PKR atau DAP.

Tup-tup berita jam 8 mlm tadi di TV9 dekat dihati ada menyiarkan UMNO cawangan Guar Kepah Kepala Batas dah pun mengalami apa yang bakal akan berlaku pada PRU14 nanti... Ada kisahnya DI SINI.

Mampoos UMNO!!!!….

1 comment:

  1. Kami rakyat Malaysia bukannya tidak celik berfikir dan juga bukan buta. Penulisan ini akan menjatuhkan martabat orang Melayu & Islam. penulis ini bukan seorang Islam.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari