boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 7, 2010

Tahniah buat YB Lim Guan Eng

Salam Sejahtera...

Dalam ucapan bahas YB LGE sekejap tadi, di akhir ucapanya, beliau sempat mencadang supaya PM selaku kawan baik dengan Presiden US Baraack Obama, sepatutnya PM pergi berjumpa dengan Presidn US jumpa, beitahu tahu dan nasihar sebagai kawan supaya janganlah terlalu memihak kepada Israel...!

Jangan hanya berani berucap didalam Parlimen sahaja, tetapi bila bersua muka dengan Baracck Obama, jacaka yang manis-manis sahaja...

Lagi satu YB LGE mahu, kes kejadian anggota kriket Israel yang datang ke malaysia tahun 90 han dulu, yang mana mengakibatkan beberapa orang masuk penjara diatas kesalahan demontrasi menghalang kemasukan Israel, Dedmi Keadilan negara Malaysia seperti yang dilaung-laungkan YB LGE mahukan kerajaan Malaysia mohon maaf keatas mereka yang dikenakan tindakan penjara, mungkin kejadia tersebut pada waktu tu, regim yang lain, kini regim yang lain..

Hangpa tengok, Allah nak bagi hidayah, bukan kira siapa.... kat orang kafir pun DIA bagi untuk menyuarakan pendapat yang cukup baik demi keadilan sejagat.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari