boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 22, 2010

Lebih seminggu baru dapat pengesahan..

Salam Sejahtera...

Pada 15 Jun 10, posting aku mengenai ustaz ibrahim ditahan oleh polis mesir. Sebentar tadi berita pagi TV 3 baru nak siar kes tanggapan tersebut, dan akhbar media UMNO pun baru nak siarkan. Baca bharian.

Cuma yang aku hairan, dalam begitu banyak manusia yang memasuki negara Mesir, kenapa Ustaz Ibrahim yang ditahannya, sedangkan beliau pergi dengan membawa isteri dan anak-anaknya. Aku yakin dan percaya 100% ini adalah satu-satunya kerja-kerja jahat UMNO yang sengaja hendak menganiya beliau, tak cukup dengan penganiyaan di Kem tahanan Kemunting, kini beliau ditahan lagi oleh kerajaan haram Mesir.

Ya Allah, aku hamba mu ini, adalah anak murid kepada Ustaz Ibrahim yang teraniya itu, Ya Allah, Aku bermohon dengan kuasa yang ada pada mu Ya Allah!! Kau binasalah tangan-tangan hamba mu itu yang membuat penganiyaan kepada Ustaz Ibrahim degan secara tunai. Amin... Ya Rab bal alamin.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari