boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 26, 2010

Makluman Buat Pembaca...

Salam Sejahtera...

Banyak isu yang aku nak tulis. tetapi disebabkan faktor masa, berukband celcom yang bila malam saja semakin slow semacam UMNO juga, membuatkan semangat nak menulis jadi kurang.

Malam ni aku kena tidok awai sikit, sebab besok pagi aku ada tugas lain yang perlu diselesaikan, esok pepagi aku nak pergi ke Pahang, Kuala Lipis, jangan tanya aku nak buat apa, takk, aku tak pi cari aih rumah Siti Norhaliza tu, apa halnya.. mungkin juga aku nak pergi ke SINI.

He he aku nak cari qarin Najib kat situ, siap UMNO lepas ni, kalau semua rahsia-rahsia kelemahan Presidennya boleh dapat kat aku....

Aku tak pasti laluan mana yang aku nak pergi besok, sebab inlah pertama kali dalam hidupku aku nak ke Kuala Lipis.., ada sahabat suruh lalu ikut Kuala Kubu Baru - Frazer Hill - Raub dan Kuala Lipis, ada yang syor ikut Batang Kali, Genting Highland (Darul Judi), kemudia turun ke Karak, dan satu lagi alternative, Simpang Pulai - Cameron, Gua Musang - Kuala Lipis, semalam aku dapat lagi satu laluan, Cameron - Ringlet - Sungai Koyan Raub - Kuala LIpis... Jalan mana nak aku lalui besok masih belum tahu...,

Cuma aku mohon kepada pembaca semua, tolonglah doakan keselamatan aku ke sana, selamat pergi dan sampai, kemudian selamat balik ke Manjong... Amin..

2 comments:

  1. Ayah-alang masuk google map..coyer kat situ boleh membantu.

    Selamat pergi dan balik.

    ReplyDelete
  2. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Apa susah n finin kepala naik je teksi sapu ,insyakallah sampai dengan selamta tempat nak di tuju malah boleh tidor lagi.Habis cerita . So gua iring doa selamat untuk lu.Amin

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari