boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 6, 2010

Kifarah Buat Nizar...

Salam Sejahteraa..

Waktu aku dok menulis ni, TV Pencacai no1 UMNO sedang menayangkan secara langsung dari kediaman Najib meraikan kepulangan aktivis Malaysia dari GAZA di rumahnya... Hangpa tengok... apa yang aku tulis samalam DI SINI. Kononnya dia pun membenci Israel...phooorah... oii ini Malaysia la... bukannya Tamil Naidu...

Tinggal lagi 6 orang aktivis Malaysia dari sebuah lagi kapal yang ditawan semalam... Ha ha ha.. inilah yang aku kata kifarah untuk Nizar tu..., Bukan Nizar MB aku, Nizar MB aku sentiasa mendapat barakah dari Allah atas perjuangannya, malam tadi pun ia dalam kepenatan mai lagi ke Pasir Panjang berceramah..., nanti aku akan cerita di tajuk yang lain...

Ok!.. Hangpa dah nampak dah kat dalam gambar tu,,, oii Muka depan Mingguan Malaysia hari ini...

Sebelum ni pun aku dah posting bab Nizar wakil UMNO. Aku dok sangka dia dah balik dah sekali dengan kumpuylan 12 orang tu,,, rupanya ia tersangkut disebuah kapal yang lagi satu... Aduhai... nak kata apa lagi... anggaplah ini kifarah dari Allah, di atas kesalahan kamu menyokong APCO di Parlimen tempohari, kamu sanggup menganiyai Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan menyokong cadangan Nazri Aziz untuk di kenakan tindakan kepada DSAI dalam isu APCO. Moga-moga lepas ini aku berharap sangat kamu mendapat kesedaran apa yang kamu lakukan itu, dan yang paling baik sekali jika kamu mahu segala kesalahan kamu mendapat keampunan rakyat adalah lebih elok kamu meletak jawatan ahli Parlimen Parit atau pun kamu pula yang melompat ke Pakartan Rakyat... Tinggallah parti UMNO itu, kamu lebih mulia duduk dalam Parti DAP yang nak mengharamkan judi daripada UMNO.

Untuk seorang lagi, Dr Mathias Chang, yang sebelum ini nak melakukan mogok lapar di Penjara Kajang tak menjadi, lepas ini bolehlah mogok lapar di penjara Israel,,, jangan risau.. Mahathir boleh terbang pi Tel Aviv kowtim sama itu Benyamin Nethanyu...

Buat Halim Mohamad wartawan TV3,, ha ha .. lepas ini kalau boleh balik ke Malaysia, bertaubatlah... cubalah fikir,, kenapa wartawan ASTRO dah boleh balik,,, anda belum lagi... jadi bersabarlah ya..., balik ke Malasyia nanti,, kalau nak buat berita tu biarlah berita yang benar dan telus... jangan benar di sebelah UMNO sahaja....

Aku minta maaf kalau ada sesiapa yang terasa hati dengan tulisan aku ini, tapi ingatlah ubat itu mana ada yangs sedap..,

Lagi sekali buat YB Nizar,,, ingatlah pengundi Parit tu,,, majoritinya Melayu,,, adakah demer tu suka judi bola.... yang tinggal beberapa hari saja lagi...

Mampoos UMNO!!!!….

6 comments:

  1. woitt kalau umno mampooss sa[pa nak tanam bangkai dia???...

    ReplyDelete
  2. berapi woi....MM udah naik sheikh....tapi yop setuju 100% apa yang dicakapnya.ajer bebeno....Yahudi dah dikutuk dlm al quran.bangsa yg tak boleh buat baik tapi kita dah bagi duit rakyat barpuluh juta kat laknatullah tu.ikut telunjuk dema.!!!elok kalau Mukhriz,kj,Ibrahim Ali,DS Zambrey yg dok atas kapal misi bantuan.baru rakyat 'respect'.bkn senang nk dpt syahid......

    ReplyDelete
  3. Mosabit...

    Kalau UMNO mamposs tak payah tanam,,, bangkainya bagi kat anjing aja..

    ReplyDelete
  4. Baik le si Nizar ni bawak kapai tu bawa balik kasi kat org miskin kat Parit tu...bersepahh orang susah tak makan kat Parit !


    Azar

    ReplyDelete
  5. Teman setuju bebenor tu. Bagi jer kat anjing ke, burung gagak ke makan.

    ReplyDelete
  6. ketaksuban yg membawa jahanam..mampos pas.bru kena..mampos mampas

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari