boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 22, 2013

Blogger Wanita mesra umno pertikai ranking No 1 DS Rosmah Mansur!

Apakah atas dasar kemelayuan yang tinggi, DS Najib telah diserang sikit demi sedikit sehingga ke Perhimpunan Agung Umno November ini..



Secara ilmiah hujah yang dibawa olem Mummy Rokiah aku setuju....


Jika dilihat daripada ranking no 2 hingga ke 10 ia telahmempamirkan penglibatan tokoh wanita yang sebenar atau tulin kerana tidak ramai yang mengetahui siapa suami mereka. 
Suami mereka tidak pernah didedahkan, mendapat pendedahan atau mungkin tidak mahu tampil bersama isteri atau mungkin malu media @ ‘media shy’. 
Dalam erti kata lain kekuasaan mereka adalah kekuasaan hakiki wanita di atas kewibawaan kaki mereka sendiri tanpa menempel di sebelah kuasa suami mereka.
Hakikatnya wanita yang sebegini mampu bertahan lama dan terus menyumbang kepada masyarakat kerana mereka tidak pernah gusar jika suami mereka tersungkur dalam politik.
Sesungguhnya kekuasaan mereka di luar jakauan kamar tidur dan mereka layak untuk disenaraikan.


Baca sepenuhnya Klik Sini

Kalau pengikut dah tak berkenan,, maka ikut mana sekali pun,, akan dicari juga hujah untuk menolaknya....


8 comments:

  1. Mana juragan 6 ni.....merajuk ke

    ReplyDelete
  2. kalo MM perasan la.. yg no.1 tu la perasan dirinya 1st Lady of Malaysia mengetepikan Permaisuri Agong.. beliau juga didakwa sbg PM Malaysia oleh tv3 suku & rtm..
    http://2.bp.blogspot.com/-70A0ycmM1Iw/T_QeuLOJDXI/AAAAAAAAPnY/MTNw8bPo_iQ/s1600/rosmah+difitnah.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-QxaQMK62qV8/T_QAelm_47I/AAAAAAAAYLY/sEYz5vY6z-I/s1600/rosmahPM.png

    ReplyDelete
  3. Banyak perkara lain boleh dihujjah.cermin diri sebelum menilai org lain.

    ReplyDelete
  4. dah kureng masyukkkk....apalagi mcm biasala projek langgar kak mah lak..dah prangai ulat taik amno

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHAHA... KALAU PALING POPULAR AKU PERCAYA BIK MAMA. kalau paling powerfull, criteria mcm mana tu dia tengok.

    ReplyDelete
  6. p/s: admin, mohon update http://bankami.net dalam bloglist. Dah tukar pada domain sendiri. Jasa admin dihargai.

    ReplyDelete
  7. http://cantiksehatalami.emivo.com

    ReplyDelete
  8. http://cantiksehatalami.emivo.com

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari