boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 4, 2013

He he .. Sesekali pandang mereka ni macam dua beradik bersaudara.

Diberitakan pergi ke Mekah tempohari secara senyap-senyap, bila dah pergi secara senyap,, balik pun secara senyaplah... tak heboh-heboh pun,,, save budjet..he he..


Tup-tup hari ini tersembol wajahnya....


Banyak terima kasih maca.! Sudah banyak tolong sama umno,, kerusi Pasir Panjang sama Behrang kasi sama umno..umno sudah menang,,, 

Sekarang apa maca mau,, cakap...jangan malu-malu....maca bagus punya orang....mau tolong punya orang...





4 comments:

  1. Bhai MM mmng sikap lu suka mnhina org ke.. Atau lu dpt shafaat utk mmblhkn lu menulis sesedap rasa...dan segala2 yg brkait dgn umno wlupun tidak ada kesan politik pun kpd pas lu akan prlekeh...bhai,buat grand salah...buat snyp kerana ibadah bkn utk dihebuhkn pun salah...
    Bhai bini lu terberanak pun umno salah ke...?

    Bhai carilh isu yg tak perlu mnhina rupa paras, rupa kulit,kekurangan fizikal...ini bkn ckp org yg brpegang kpd iman...bhai matlamat bkn mnhalal kn cara...kita dilahirkn bagaimana pun bkn kita yg minta dan bkn kita berhak minta pada Allah bagaimana rupa kita...klu lu trlalu segak maka brsyukurlah tnpa prlu hina org yg buruk dari lu..

    Bhai kenikmatan yg Allah pinjamkn sekejap jew bhai...ttp apa yg telah kita buat...bakti kita,budi kita,kejujuran kita,pnyerahan kita dan paling utama amalan kita....Allah tidak mnjanjikn syurga kpd yg segak dan bergaya...dan Allah juga tidak janjikn neraka kpd yg kurang sempurna..ttp Allah jnjikn neraka kpd yg hambayg riak lagi bongkak....fikirlah...

    ReplyDelete
  2. Juragan 69..Bro..ulasan atas artikel diatas yg ditulis MM..sebenarnya bukan penghinaan klu bro habis belajaq menulis ttg isu-politik.
    Klu diterjemahkan ke media kartun..teknik MM nerpolitik diatas dipanggil 'KARIKATUR POLITIK"..contoh mudah adalah Karikatur politik ZUNAR..

    Sensitiviti bro tu semacam sensitiviti melayu yg tinggal kat Felda Suharto Selangor..bila kita tannya pd mereka..siapa MB Selangor kini(2011) ..mereka jawab dgn pantas 'KHIR TOYO..heheee
    Jadi jika bro tropong dr kacamata Umno/keMelayuan yg sempit..mmg bro trsinggung!
    Soal MM kata brsaudara..mmg lah mrk brsaudara..mrk adalah cucu-cicit Bani Adam AS..betul tak!
    .fikirlah..& belajaq lagi yea!Thanks.

    ReplyDelete
  3. MM buat pengetahuan anda bapa kepada MB perak hari meninggal dunia pakat kita semua sedekahkan alfatehah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari