boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 3, 2013

Mereka dan bermula untuk PRU 14 - Di Bawah selia Dr Mahathir ..

Mereka mengaku mereka gagal menyaingi media siber PR dalam PRU 13 yang lalu...

Apakah dengan penubuhan kali ini .......




Media www.kritis-online.com mendedahkan bahawa ada himpunan blogger yang dikatakan bernaung atas nama Bloghouse - dibawah kepimpinan oleh Rocky Bru, dikatakan berusaha penuh bukan untuk Najib tetapi untuk melunaskan agenda tertentu khususnya dalam politik UMNO. Capaian ini mendedahkan http://kritis-online.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5932:umno-tidak-akan-bela-bloggers-yang-ditahan-selain-dari-bloghouse&catid=38:bahasa-melayu&Itemid=141
Kumpulan ini dikatakan menguasai Pejabat Perdana Menteri dan mereka sebenarnya mempunyai agenda tersendiri – politik dalam UMNO. Dikatakan bahawa bloghouse ini di tunjang oleh Tun Mahathir Mohamed dan mereka menyusup masuk dalam Pejabat Perdana Menteri untuk tujuan menyaingi media siber pembangkang. Malangnya dikatakan setelah hampir 96 juta dibelanjakan sepanjang 4 tahun – Barisan Nasional masih menghadapi masalah – tidak dapat menyaingi media siber pembangkang dan kita mencapai capaian terburuk pada PRU 13.
Maklumat yang dimaklumkan adalah – mereka mengaut keuntungan disamping cuba melunaskan agenda Dr Mahahtir. Njib dikatakan kita sendirian – serangan demi serangan sudah bermula. Media siber Najib rupanya mungkin gunting dalam lipatan – menunggu untuk diracik. Adakah ini benar – adakah Najib baru sedar bahawa kempen beliau dalam siber semakin memburukkan UMNO sendiri. Kepimpinan tertinggi yang berhajat sudah mula mendampingi pemilik laman web dan ini tidak ketinggalan peranan Dr Mahathir dengan blogspot – kita nantikan perkembangan selanjutnya dalam pendedahan Najib salah mengambil khidmat – mereka mahu menikam dari belakang?

 Aku tak mau komen apa yang umno buat,,, cuma aku nak minta pimpinan Pakatan Rakyat berfikir,,, kalau selama ini blogger PR kerja sendirian nak bantu PR untuk menang,, itu pun Umno tak dapat nak menyaingi,, kalau PR mampu menghimpun seperti mana umno buat,,, ish,ish,ish,,, alangkah,,, sembang lebih pun tarak guna.... 

Contoh mudah di negeri Perak sendiri,,, errhmm, malas nak duk berleter panjang, PRU 13 pun dah berlalu....

6 comments:

  1. memeang baguihhh...ssgant

    ReplyDelete
  2. Bhai MM...

    Hahaha.... kalu ader bajet pon... bukan lu dan gua akan dapat... kiter saper aaa... hahaha

    ReplyDelete
  3. Kemungkinan PRU 14 akan diadakan lebih awal...lebih cepat...apabila didapati jentera PR mcm letih lps PRU 13.Sebabnya kedudukan kerusi BN skrg tak brp nk kuat utk laksana GST secara lebih ganas.Wawasan 2020 adalah target BN utk habis memerah hasil duit rakyat dan Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai 07.03...GST tu apa yg sebenarnya..

      Delete
  4. PR sepatutnya sedar. x perlu berceramah di kawasan bandar. kawasan MAJU ni x perlu guna SPEAKER utk menceritakan kebenaran. guna media ICT je dah cukup...sekarang perlu fokus pada kawasan kampung2. sabah serawak tu x payah lah. buang masa dan tenaga je. lebih baik tumpu di kawasan semenanjung. kawasan2 felda. kawasan2 mejoriti melayu LEMBU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...baru rancang nk kempen dh mnhina bangsa sendiri...ehhh lu melayu ke...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari