boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 23, 2013

Alhamdulillah,, Mat Sabu menang,, berita tak rasmi..

Bila baca keputusan walaupun tak resmi,, terasa lega... alhamdulliah,,, senang nak pimpinan nak buat kerja-kerja lawan dengan umno....



BERITA

Tidak Rasmi: Mat Sabu Pertahan Jawatan Timbalan Presiden PAS

KUALA LUMPUR: Penyandang Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu telah mengekalkan jawatannya dengan majoriti tipis, menurut kiraan tidak rasmi.
Penyandang naib presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub telah mengekalkan kedudukan mereka manakala calon Ulama Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menewaskan Datuk Husam Musa.
Keputusan rasmi akan diumumkan tidak lama lagi.

Terima kasih kepada para perwakilan,,, terima kasih kepada semua blogger-blogger dan facebooker yang tak henti-henti buat kerja bagi mempertahankan kemengangan..











15 comments:

  1. Alhamdulillah... juragon dan tuhan umnonya bakal menonggeng. Umno mampos juragon pun mampos sama sebab umno tu dah macam tuhan dia

    ReplyDelete
  2. tahniah .. pilihan yang tepat dari warga kilang P.Pinang

    ReplyDelete
  3. Hahaha...bkn lu yg letakkn pas adalah agama dan hngga begitu fanatik dan snggup syahid kerana pas ttp bkn islam...tngk gaya bahasa lu pun dah tau yg lu cuma penganut pas dan bknnya islam...

    Bhai mm tahniah atas kemenangan idola 'kita' tak sia2 'kita' buat kerja utk naikkn pak syeikh syabu dan dlm masa yg sama kita cantas ulama yg takda nilaipun kpd ahlul pas...

    Bhai mm...kita dah boleh mulakan kempen utk jdkn pak syeikh ditmpt paling tinggi...alang2 no 2 baik terus no 1...tak gitu bhai!!! Dan pas akan lbh disayangi oleh dap dan anwar...lu pun msti puak nga ngeh lbh sayang sama lu selupa abg alik ooooi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak bila ko atau umno suka ngan ulama ni...kikiki.mesti bersebabkan....spesis umno ni mmg nakkan islam bila ia agak menguntungkan...hehe

      Delete
    2. Aku rasa itu lbh baik dari kerana dendam, cemburu dan nkkn kuasa islam digadai kpd chauvinist cina yg secara jelas dan nyata benci kpd melayu apatah lg islam...

      Bhai...kerana nkkn kuasa dunia tp mngadaikn agama...kerana tahaluf siyasi ala pas yg lu bnggakn dan snggup berkrompomi waima mnsyirikkn Allah kpd gereja krn takut dan hormat kpd dap...ttp apa yg dap berkrompomi pula dgn pas atas dasar prjuangan pas...zero bhai....

      Delete
    3. jiran tetangga bapak tiri juragan69November 24, 2013 at 6:50 AM

      Juragan69,org kapir cam ko ni toksah campor hal org Islam.syoh!!syoh!!

      Delete
    4. Kikikikikiki....wa setuju dgn lu.juragan..lu gi main kat blog smpah umno tu lg baik.

      Delete
  4. Cuba tersenyum tapi menangis dihatinya... Hihihi.. Si Juragon kepala penuh taik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...kepala yg penuh taik tu lu... aku mmng suka klu syeikh mat syabu trpilih sbgi timbalan, malah lbh baik jika beliau dijdkn sbgi presiden pas jika utk kepntngan politik umno...

      Pru 12 dah buktikn yg umno secara dasarnya mnjd pilihan kpd umat melayu muslim jika dibndingkn dgn pas...lainlh klu pas nk tumpang syok atau perasan dgn kerusi yg dimenangi oleh dap dan calon cina pkr...

      Hahaha...jika sblm ini umno dituduh parti sekular dan brbagai lg...ttp apa jd sekrg...dap tu parti islam mazhab mana??? Pkr lak parti liberal mazhab apa??? Allah maha kaya lg maha mngetahui...semua tuduhan dan doa dari pas kembali kpd pas...

      Tak mustahil urk pru 13, yg akan beri sokongan kpd umno adalah dari ahli pas sndiri...yg mana ahli2 yg tak snggup lihat pas mnjd tungangan kpd dap utk jatuhkn parti melayu muslim yg memerintah...

      Pas blh terus utk permainkn isu hudud atau negara islam bila brdepan dgn ahli pas, ttp berubah bila brckp dgn ahli dap dan pkr...mmbohong dan berdusta mainan pimpinan pas yg dikatakn pro kpd ahli pas sbb ramai ahli pas spti lu kepala penuh taik...

      Hahaha...simpati aku kpd ahli pas yg terusan dipermainkn oleh tokoh lawak bodoh spnjng zaman...mat syabu hnya mmpu mnjd anjing belaan kpd pr utk kumpul ahli pas utk bershit dan lgbt hngga ratusan ribu ttp may syabu tak mmpu kumpulkn ratusan org utk hukum hudud dan negara islam...

      Bhai...lu tak teringin ke nk tngok yg mat syabu mmpu kumpulkn para pendemo yg terdiri dari 50% ahli pas dan 50% dari pr utk brjuang negara islam dan hudud...lu tak teringin ke tngk khalifah guan eng dan karpal beserta kaum keluarga mereka turun kejalanan utk sokong perjuangan pas....takkn pas saja yg turun utk dap dan anwar???

      Syukur Alhamdulillah atas kemenangan mat syabu...kerana mat syabu akan tunjuk apa sebenar cita2 politik beliau...hahaha alasan umno takut ngan mat syabu...hahaha statement bodoh jika itu yg ahli pas yakin...kita jumpa pru 13 utk kita tahu mat syabu lbh brharga kpd pas atau pr...atau mat syabu adalh liabiliti kpd perjuangan pas...tungguuuu...

      Delete
    2. ni yang aku syok dengaq nih,ameno menjadi pilihan umat melayu kunun,kepala otak penuh taik la hang ni,jergan ooooi,kemenangan ameno pada pilihan raya UMUM yang lalu AMENO DAN BN menang penuh dengan penipuan,Dengan IC PALSU yang diberikan kepada pendatang asing untuk mengundi telah disebut dalam ceramah ceramah PR tapi ameno tak mengaku SPR tak mengaku,tiba-tiba meletup kat AMBANK baru mengelabah sapa yang buat keja rakyat MALAYSIA ke? kalau rakyat asing macam mana boleh ada ic,buat lah operasi tangkap pendatang asing yang ada ic palsu,rupanya beratus malah dijangka puluhan ribu bukan aku kata surat khabaq pujaan hang yang kata,kalau kalau berani dedahkan nama2 puak nih boleh check dalam daftar mengundi gerenti mengundi mengundi punya. sekarang tanggunglah ,dah rakyat tempatan jadi mangsa pura-pura buat operasi,ambik kau ameno padan dengan muka,inilah habuan puak-puak penipu..

      Delete
    3. Hahaha...pertugas pr yg ada dlm pusat mngundi tu mkn elaun buta ke...hahaha lps anwar buat uturn bagai lu lk nk kaitkn kes ambank ngan pru...hilang akal ke apa..tension ke yop...

      Delete
  5. Cuba tersenyum tapi menangis dihatinya... Hihihi.. Si Juragon kepala penuh taik!

    ReplyDelete
  6. semua sahabat sila ambil perhatian: jangan dilayan silahabau juragan munafik tu. Lps ni kalu dia buat ulasan apa-apa kita buat2 cakap benda lain. spesis binatang macam tu kalau dilayan kita juga akan jadi seperti dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jiran tetangga bapak tiri juragan69November 24, 2013 at 6:51 AM

      Dia bukan munafik tapi kapir harbi

      Delete
    2. Bhai...ada aku suruh lu org layan aku...aku menulis utk dibaca...yg pnting DIBACA...lps tu lu nk fikir guna otak atau lutut itu masalah luorg...alahai klu setakat reply dgn guna cacian atau komen bangang itu mmng trademark ahlul pas yg mmng bangangnya pun...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari