boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, November 12, 2013

Phuii... Kantoi - Penyokong pro ulama minta maaf bila dah nak kena siasat?

Ikhlas ke puak-puak ni minta maaf? setelah dibapa anjing, dianjing sesedap sesuka hati... 


Itu pun bila dah dibuat laporan oleh mangsa yang dianjing dan pihak Pas nak siasat... Klik Sini

Lalu keluarlah kenyataan permohonan maaf..

Sumber : Klik Sini


Lihat perenggan keenam, masih lagi nak melabelkan pimpinan sebagai liberal,, ni apa ni,, mohon maaf apa ni, 

Kemudian perenggan seterusnya... wakaka,, perjuangan untuk penyatuan bangsa melayu,,,ehem,ehem... woiii, ni agenda sapa ni, NGO Isma, Berjasa atau Umno sebagai kepalanya...





15 comments:

  1. tak kan tak nampak lagi,terang dan jelas,UMMNgok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu antara pngikut pas yg dikatakn lbh pro dari pro...sapa lg kita nak salahkn utk tutup kelemahan dlm pas...umno je lah yg ptt dan wajib kita halakn kebodohan ahli in house..tak kisah lh bhai..yg pnting pemimpin teragung pas iaitu DR syeikh mat syabu 'kita' pastikn utk jd pemimpin no 2...susah2 sngt kita paksa hj hadi resign..dah tntu DR mat jd no one.. takbir!!!

      Delete
    2. bapal tiri juragan69November 13, 2013 at 7:23 AM

      Mantap le juragan al kafirun.cepat2 le tumpor

      Delete
  2. teruskan siasatan!
    biar tercirit puak umno menyamar pas ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...itu klu umno mnyamar pas..klu mmng org pas ttp pndekatan politik yg berbeda camna tuan hamba komeng...

      Delete
    2. Takkan ahli pas tapi pendekatan politik umno kot..

      Delete
    3. Hahaha...mudahnya utk mnhukum, bhai kita semua manusia bkn wali atau malaikat...dlm mana2 parti politik di DUNIA ni ada yg cari mkn dgn politik...selagi yg mntadbir dan ditadbir adalh MANUSIA selagi itu tidak ada yg sempurna...

      Muhasabah diri lbh baik dari mncari atau mnhalakn kesalahan pada org lain...hnya org yg meletak kn kesempurnaan itu milik Allah maka ada penambahbaikkn dlm kehidupan...

      Delete
    4. memang orang umno comfirm sebab parti ni Untuk Melayu No Otak macam juragan 69

      Delete
  3. dah sah pasukan "fikrah islamiah pilihan kami" ni telah dilahirkan sebelum makbapak dia orang diijabkabulkan.kalau ikut bahasa orang PAS anak luar nikah,kalau ikut bahasa papagomo kira anak haram la.

    ReplyDelete
  4. Puak JALUR 3 ni http://imrnetwork.my/tv/index.php/component/imrvideo/?task=detail&v_id=432

    ReplyDelete
  5. Puok2 umeno dah menular dlm Pas...hati2 dgn manusia2 yg brsifat munafikin ni...pura2 skg Islam tp sbaliknya ada agenda trsembunyi...

    ReplyDelete
  6. Kalau disingkap kain kononnya ulama, yang otai2 pun juga kot-kot yang boleh thiqah boleh dibilang dengan jari. Kita taklah nak buka aib tapi nampak agenda dan perangai macam ularmak umngok, pulus dulu. Bukan sebab maslahat dakwah dan islam nak bersatu tetapi sebenarnya lebih pada imbalan jawatan dan habuan duniawi. Kalau jadilah UG pada PRU13 dulu pastilah masuk habuan2 jawatan, kelulusan pihak kerajaan persekutuan untuk projek dan ustaz jampi pun diiktiraf jadi "Doktor". Nak berniaga ke, nak deal ke sebab nak fulus janganlah dengan imbalannya melibatkan kedudukan jemaah mentang-mentang ada jawatan dalam jemaah dan ularmak pulak lagi. Itu yang susahnya nak faham kalau betul nak berdakwah dan berjuang. Berniagalah macam sahabat Abd Rahman bin Auf, dengan Yahudi pulak lagi buat deal tapi taklah imbalannya kedudukan jemaah. Aduhai ularmak.

    ReplyDelete
  7. Siasat dan ambil tindakkan siapa di belakang macai2 ni.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari