boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 13, 2013

Semalam minta maaf, hari ini buat hal cerita baru, nak bergabung dengan umno

Aku tak faham dengan sikap puak-puak yang sebelum ini mengaku ulama pimpinan kami, kemudian ubah pula Fikrah Islamiah Pilihan Kami,, tetapi perangai masya Allah..


Semalam keluar kenyataan minta maaf, isu gambar anjing,, itu pun pasai takut nak kena saman dengan mangsa yang dianjingkan,,, bukan kerana takut dengan Allah... 

Masih lagi nak mem barua pimpinan yang bukan ulama... ho ho ada kaitan dengan Hasan Ali dan Nasharuddin Mat Isa..



Tanpa ada perasaan segan dan malu, lihat pengakuannya dibawah ini..


Nak penyatuan Umno dengan Pas... woo... patutla masing-masing galak sangat...termasuk dengan calon timbalan presiden pun duk sebut kalimah yang sama,, apa cerita ni...

Buat para perwakilan Pas ke muktamar,, masa depan Pas kini berada ditangan anda,,, kemana hala tuju Pas selepas ini semuanya terletak pada anda,, tepok dada tanya iman,,, ingat balik pendirian Datuk Mursyidul Am ,,, apa pandangan beliau mengenai kerjasama Pas - Umno... tak kan lupa kut.. 







10 comments:

  1. ada setan rupanya dok kacau Pas sekarang...haram jadah betoi...apa salah mat sabu? apa baik nya nasya n hasan jati.?...

    ReplyDelete
  2. Tahniah ZainulFaqar usaha anda berjaya

    ReplyDelete
  3. Saya sokonh ustaz harun din

    ReplyDelete
  4. aku ingat admin fikrah islamiah pilihan kami nibukan setakat anak yg lahir sebelum makbapak dia menikah tapi nak nampak mcm ejen yahuddi ja.sedapnya dia mengkafirkan mat sabu & the gang.mengaku islam penyokong ulama tapi perangai dan tutur kata x ubah sekor binatang yg xde akal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah. Pas pun katakan orang lain kafir. Boleh bagi tiket pulak untuk kesyurga.
      Taubatlah.

      Delete
    2. anon 7.21am...awak ni mesti penganut UM. Hang nak tiket kondo tak? atau tikel Hotel D'Palma? ada tayangan perdana....hu hu hu.

      Delete
    3. Bhai 11.00 sekadar brtanya...lu ulat tiket ke??? Hu hu hu (lu nangis ke)

      Delete
    4. anon 7:21,klau menolak Al Quran,mempersenda sunnah2 nabi dn percaya yg manusia boleh memberi rezeki bukan kafir,ko nk panggil apa?Menjadi Islam tidak cuma mengerja kn Rukun Islam yg 5,mereka juga perlu berpegang dgn Rukun Iman yg 6.

      Delete
  5. Golongan professional pas mahu tetap dgn pr. Mengapa.
    Golongan ini adalah sama seperti umno dan pkr. Kurang ugama( bukan tiada ) .Lebihkan dunia dari akhirat. Sebabtu tiada masuk kuil atau pegi karaoke.
    Golongan ulama pula lebih beradab. Dahulukan akhirat dari dunia. Sentiasa berhati hati. Contoh utz harun din.
    Terpulang kepada perwakilan nak yang mana.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah,skrg Allah tlh menzahirkan puak2 pengacau spt ini utk dikenali olh sme ahli pas...jadi para perwakilan mesti pantas utk singkirkan puak2 ini dari menghancurkan parti pas dari golongan2 yg jelas berfikiran mirip kpd parti assobiyah umno/bn...allaahuakbar3...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari