boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, November 14, 2013

Gambar malam jumaat - Cuba teka apa yang tak kena dengan gambar ni...

Ini lah situasi apa yang berlaku pada pemimpin Pas... tengok dalam gambar ni...





Hangpa faham ke tak apa yang ada dalam gambar ni... 


15 comments:

  1. Hahaha...macam2 ada dlm pas ni..yg alim berlebih dan terlebih alimnya...yg professional lak terlebih dan berlebih professional nya.. sbb tu parti pas tak prnh mnyuarakan pndirian atau buat kecaman trhadap kumpulan comango...apa pun blh asalkn ada pimpinan pr trlibat maka wajip utk pas zip mulut, wlu pun mncucuk mata waima mnjatuhkn kesucian islam...

    Bhai mm...aku salute dgn usaha keras lu utk naikkn idola teragung 'kita'...semoga apa yg 'kita'perjuangkn ada masyukkk...takbir!!! Hidup mm...hidup syeikh mat syabu...takbir!!! Klu ikut aku, abe mat syabu layaknya bkn skdr timb.pre pas ttp pttnya kita kempen utk abe mat utk ganti syeikh al juburi anwar berahi... bkn org lain pun ngan abg mat...klu tak takkn abg mat blh 'sesuka hati'panggil aljuburi..abe mat lbh layak dan beliau juga layak jd presiden malaysia yg pertama...hakkktui opps sori...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lu merepek ni Juragan 69? Try hard to wind us up? Haha.. jelas sekali kita can neva eva underestimate what a fool could do... idiot.



      Delete
    2. terus kan menyalak wahai anjing kurap umno

      Delete
    3. Kah kah kah. Lepas kutuk dan caci orang sekarang ni tunjuk baik pulak. Kah kah kah.
      Sungguh sungguh raja lawak.
      Sila taip mat sabu untuk undian anda.
      Kah kah kah

      Delete
  2. Ulamak muncul melalui banner ja...bkn ulamak turun padang tunjuk muka......

    ReplyDelete
  3. Kuliah maghrib tadi mengenai syiah. Antaranta.
    1. Syiah boleh berbohong untuk mengelak dari dikesan.
    2. Menghina sahabat nabi.
    3.imam mereka lebih mulia dari nabi.
    4.kahwin mutaah dapat pahala banyak.

    Kesimpulannya kalau sahabat pun mereka boleh hina dan kafirkan , nikan pulak manusia biasa.
    Berbohong dah jadi mainan mereka. Dapat pahala pulak tu.
    Hati hati lah

    ReplyDelete
  4. Hei Mangkuk Juragan69 aku nak tanye kau kau nampak ke DSAI buat kerja tak baik tu sampai kau megelarkan DSAI macam tu skali.sesia sia jelah kau tongang tungek solat tapi masih menganggap fitnah keatas DSAI tu kau anggap benar.jgn menuduh DSAI mcm tu klu kau tak de bukti.MENGAKU JE BERAGAMA ISLAM TAPI HATI DAN OTAK KEPALA KAU BUSUK BEBENOR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...nmpk atau tak lu ptt persoalkn kpd syeikh mat syabu dan karpal singh...mereka antara org yg terawal yg buat tuduhan kpd anwar tntng aktivitinya di dlm parlimen dan juga di pentas ceramah politik...gelaran syeikh al juburi anwar berahi di beri oleh mat syabu...dan smpi skrg tuduhan yg dibuat oleh mat syabu dan karpal didlm parlimen tidak ditarik balik...

      Jika benar tuduhan kpd anwar itu cuma fitnah, segala saksi dan bukti itu palsu dan juga mangsa2 kpd beliau juga hnya satu rekaan (trmasuk china doll) maka anwar akan mndpt pembelaan yg sewajar nya...ttp yg peliknya anwar tidak prnh keluarkn sebarang saman malu kpd saksi serta mangsa kpd tuduhan trsebut...secara jelas dan nyata saiful serta dato eskay mmbuat tuduhan dan pengakuan, ttp anwar tak berani nk sentuh pun...kenapa erkkk

      Delete
  5. Seorang wakilkan gambarnya sahaja dan sorang lagi mewakilkan diri dia sendiri dalam demostrasi..

    ReplyDelete
  6. bezanya penyertaan atau turun padang... yg 1 tu cuma gambar dlm banner je org je x da, lg 1 bermandi keringat dgn rakyat... Juragan 69 apa pun x boleh byk minum air setan kut dan salah sekor macai penyumbang pd kenaikan harga minyak dan barang.

    ReplyDelete
  7. Penganut Islam yang terang2 mempersenda/mempertikai/menolak ayat Quran dan sunah Nabi saw, (sebahagian ataupun sepenuhnya) kenapa tiada bantahan malah disokong pula. Sama ada menyokong, bersetuju atau berkecuali, adalah tergolong sebagai yang bersubahat terhadap kemungkaran itu. Selemah-lemah iman hendaklah membenci sebarang kemungkaran (terdapat dalam hadis Nabi saw), bukannya berkecuali apa lagi menyokong pula. Fikir-fikir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik tiri 2 pupu jiran juragan69November 15, 2013 at 2:45 PM

      Al harbi juragan69 memang terang2 kapirnya.no doubt

      Delete
  8. Juragan 69 macai penyumbang kenaikan minyak dan harga barang huahua

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari