boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 5, 2014

Beribu peminat ulama muda Fathul Bari di Karnival Malam Cinta Rasul di Kedah

Bagaimana seorang ulama muda umno boleh pi sekongkol dengan program apa yang sebelum ini beliau tentang habis-habisan,,, ha ha umno punya pasal.. wal pulus,, kenalah ikut..





Siap ada cabutan bertuah lagi wooo, 3 buah motor,, nak suruh orang.. 
dan lihatlah ramainya peminat Fathul Bari....



Ha ha ha,,, ramai kan ... ini program PAS Kedah, dah rancang berapa bulan yang lepas,,, Mukhris dah kecut perut,,, maka ia pun buat program untuk orang islam juga,,, konon nak halang jangan bagi pegi,,, orang Pas tak kebuloq cabutan bertuah yang belum bertuah

updated gambar-gambar semalam..








4 comments:

  1. Melayu bodoh Dan penipu

    ReplyDelete
  2. Progam Karnival Malam Cinta Rasul di Kedah itu hanya sekadar wayang, begitu juga umpan cabutan bertuah berkonsepkan judi. Pemenang hadiah2 yg besar nilainya itu tentu dikalangan penganjur juga dgn cara pelbagai penipuan yg dah amat sebati pd mereka itu. Sebahagian hadiah yg kecik2 tu mungkin untuk penonton sebagai buah mulut, untuk dicanangkan keliling kampung.

    ReplyDelete
  3. Kata malam cinta rasul.. baguih la dok salawat banyak2 tanda cinta..
    Tapi sunnah rasul hangpa tolak nak kata apa macam ni.. munafiq la kot..

    ReplyDelete
  4. Setiap manusia didalam dunia ini menyatakan cinta rasul tetapi melawan apa yang disampai Allah dan Rasulnya, seolah olah mempermainkan segala ajaran Islam. Ikut separuh tinggal separuh. ni nak jadi apa.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari