boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, January 31, 2010

Aduka Selamat Sudah, Dugong Darat Bila lagi..

Salam Sejahtera,

Masih belum terlambat lagi, aku pun ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru.... buat Saudara Khairul Nizam dan Khairuz Asyikin.

Mula-mula Aduka SMS dan email kat aku bagi tau yang ia nak melangsungkan perkahwinan, selepas itu banyak SMS yang aku terima daripadanya, sehinggalah selesai upacara pernikahannya pada 17 Dis 2009 yang lalu, sehari lepas tu ake terima SMS lagi darinya, gembira rasa dari tulisannya itu, tengah bergambar katanya....

Sehari sebelum kejadian malang yang diterima oleh Aduka, beliau menghantar lagi sekali e-mail kat aku dan beberapa orang sahabat menjemput ke rumahnya di Paroi, siap bagi plan rumahnya.

Terima kasih Aduka, Kerana Tak Lupa Menjemput Aku...

Memang aku bercadang -cadang tu memang teringin sangat nak pergi walaupun jauh, bayangkan dari Seri Manjung ke Seremban mau 400 km lebih, bukan apa.. dari sini boleh bertemu dengan kekawan blogger lain,,, tetapi sayang banyak perkara yang belum selesai, aku renovate rumah hampir 2 bulan lebih, semalam kira baru selesai, si Mat Indon Haikal yang jadi tukang buat rumah aku tu pun semalam mai ambik baki wang upahnya sebanyak RM 2,000.oo lagi.

Sungguh pun siap dari segi tukang, tetapi kemaskini segala-galanya, masih belum selesai, banyak lagi yang perlu aku kena last finishing, sehingga malam ni pun, masih belum siap seluruhnya, masih ada lagi...

OKlah Aduka, kalau nak Honey Moon tu, marilah ke Pulau Pangkor, cuti-cuti dalam Malaysia, boleh singgah kat rumah aku...,

Ha ha,,, Aduka dah tamat zaman bujang Taruna nya,,, tinggal sorang lagi kawan aku,, tu si Dugong Darat, nak tunggu bila lagi,, aaaaa, ada sorang lagi terlupa .... Cenangau.Cenangau pun teruna lagi tu..,oiii nak tunggu tahun bila,,, rugi oiii, barang koi naik,,

3 comments:

  1. Dugong Darat tunggu Sya Reformis balik dari Filipina.... hahahah....

    (jangan mare... nanti kena jual)

    ReplyDelete
  2. oi babi tua nak mampos, awat hang suroh pengantin babi setan ni bulan madu di kawasan zamri? dah melalut betul kau ni? tak pasai pasai dapat jumpa zamri nanti.... bodoh punya babi tua.

    ReplyDelete
  3. suka mencarut la mgkok kat atas tuh..

    menyesal la bini nizam nih berlakikan kan Aduka Truna.. habis la generasi keturunan ikut perangai moyang depa..Khairul Nizam.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari