boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, January 14, 2010

Rencana dari UM hari ini...

Elak humor persenda orang

Satu artikel rencana dari UM Online hari ini mengenai seperti diperkara tajuk di atas.. Cerita lanjut DI SINI.

Macam mana nak elak semua perkara macam ini, sebab humor yang ada kat Malaysia ada kebetulan dan realiti ceritanya, cuma cara penyampaiannya melalui humor, dapat terhibur, hilang stress dan dapat informasi...




Macam gambar ini, nak kata humor atau apa ni..., boleh dok pi nganga sampai macam tu, itu bukan sahaja genggaman penumbok yang lepas, kepala budak umur 2 tahun pun bleh lepas..









Macam yang ini, kalau kelakar apa sekali pun, janganlah pakat dok ngaga ramai-ramai... lainlah kalau gincu kat bibir tu ada macam-macam colour, macam pelangi, masing-masing ada gigi taring ka.. OK lah jugak....








Yang ini baru betui.. ada gaya... tak boleh dah diperlawakan.. tak ada apa-apa yang kelakar... betui... tapi bagi aku ada... tang mana... cari sendiri...















Hak yang ini aku tak pasti.. aku cilok dari blog tukar tiub.. yang ini pun aku tak mau komen apa-apa, takut aku.. nanti blogger IkutSukaAku (ISA) marah kat aku... ni Kak Mah ISA, jangan tak tau pulak...





2 comments:

  1. konform la kau, bila mampos nanti masuk neraka jahanammmmmmmmm, ameen

    ReplyDelete
  2. pecah perut bagai nak giler aku...ha ha ha 10000000000000x
    anoni kat atas pe hal,,kau kompom dah ke masuk syurga beb

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari