boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 20, 2010

Hampir Setahun Berlalu, Isu Rasuah Sex bermain semula...

Salam Sejahtera..

Kalau setahun yang lalu, rasuah sex dibuka bicara dengan cerita projek pembinaan perumahan dinegeri Perak, yang mana 2 EXCO PKR terlibat.

Hari ini cerita yang sama "rasuah sex" dimainkan semula, malah lebih ramai lagi yang ditahan, seramai 34 orang, dengan tuduhan memudahkan permit mendapatkan pasir untuk dieksport. Baca SINI.

Apakah ini strategi UMNO untuk mengambil alih Selangor? Kita kena ingat, kes siasatan beberapa ahli politik DAP Selangor masih belum selesai lagi, nasib mendiang Teoh Beng Hock jadi penyelamat seketika.

Suasana politik Selangor macam-macam boleh jadi sekarang ni, Isu kalimah Allah yang dimainkan UMNO membuat PR terutama PAS dah kucar kacir seketika, masih lagi dimainkan, bagaimana pulak dengan keputusan kes siasatan olek AJK Disiplin PAS terhadap pimpinan PAS Selanor akan diketahui minggu depan, apakah keputusan ini akan menjadikan sesuatu diluar dugaan.

Teringat kata-kata Tun Mahathir, dalam politik tak ada yang mustahil.....


3 comments:

  1. Hei celaka tua, tak teringat ke doa nik aziz yang nyanyuk tu.

    ReplyDelete
  2. hei setan, pasal perahu terbalik ngkau tak nak komen ke? setan betul lah kau ni

    ReplyDelete
  3. Teman rasa ni semua mainan puak UMNO tu.Depa yg ambik duit dan tibai betina kemudian pandai2 jer nudoh orang PR yg buat.Ni semua fitnah UMNO nak rampas kuasa kat Selangor.Tak masuk akal orang2 PR boleh buat semua benda2 terkutok tu sedangkan PR berjuang demi rakyat,demi PAS For All,demi CAT,demi Middle M'sia,demi kesamarataan depan dan belakang.Brader Anuar selalu cakap yg jahat tu UMNO dan yg ikhlas dan jujur tu kita orang2 PR!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari