boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 20, 2010

Soalan Cepumas - 8 lelaki yang ditahan dari kumpulan mana..


Salam Sejahtera..

Berita tv3 jam 1.30 tgh tadi, ada berita menyiarkan kenyataan Pengarah CID Bukit Aman Datuk Bakri Zinin mengesahkan seramai 8 orang telah ditahan untuk siasatan kes bakar gereja Metro Tabernacle minggu lalu .

Suspek pertama ditahan di sebuah hospital di Kuala Lumpur ketika mendapatkan rawatan untuk kesan kebakaran di dada dan lengannya.

Antara yang ditahan itu termasuk dua beradik bersama pakcik mereka. Semua tahanan berusia dalam lingkungan umur 21 hingga 26 tahun.

Satu pesanan atau amaran dari Datuk Bakri iaitu, janganlah cuba nak mengaitkan 8 orang yang ditahan itu dengan mana-mana kumpulan....aiyo..yo... mana kumpulan mau tolong cover line tu... ada siapa boleh tolong jawab...

2 comments:

  1. Kalau yang kena tahan itu adalah orang PAS atau DAP atau Keadilah beritanya dah pun sampai ke Haiti...tetapi kerana mereka itu bukan dari kalangan PAS DAP KEADILAN maka diminta jangan dikaitkan dengan mana-mana kumpulan KUNUN!

    Saya dah hampir 60 tahun hidup dalam negara ini...dah faham sangat perangai depa-depa ni....tak payah sapa2 ceritapun saya dah fahaaaam.

    ReplyDelete
  2. auw auw auw auw auw auw auw auw

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari