boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, January 15, 2010

TGNA Dah Berjaya Mentadbir Kelantan..

Salam sejahtera..

Walaupun sekarang ini pimpinan TGNA ditohmah dari luar dalam, namun dari segi pendidikan rohani dan jasmani buat rakyat Kelantan kenyataan yang perlu kita terima TGNA dah pun berjaya melepasi segala-galanya... tak kira samaada rakyat yang berugama Islam ataupun bukan Islam.

Negeri Kelantan dah berjaya melahirkan cerdik pandai dalam ugama berbanding dengan negeri lain, dari rakyat biasa ke pegawai Kerajaan dan yang terbaharu Ketua Polis Negeri Kelantan pun berani ke hadapan menjadi Imam solat.
Dalam pada pada itu buat rakyat bukan Islan TGNA telah berjaya bertemu bersua muka dengan pemimpin agama-agama bukan Islam, sekurang-kurang dengan ini TGNA dah berjaya mendakwah bukan Islam kepada Islam, tentang nak terima atau tidak ini semua kehendak Allah, bab tugas menyampaikan TGNA dah pun melaksanakan.
Bagaimana dengan ulamak UMNO pulak, kaum bukan Islam nak guna nama Allah pun tak boleh... macam mana nak jalan strategi dakwah..

Dan semalam pula, Tengku Faris Petra pemangku Raja Kelantan pula telah kehadapan mengimami solat bersama-sama rakyat dan pimpinan kerajaan negeri bersolat hajat di Stadium Kelantan.

Inilah Barakah Ulamak menjadi pemimpin, dan inilah yang UMNO cukup paling takut sekali.
Itu pasal UMNO kepanasan bila Negeri aku Perak DR cuba dipraktikan oleh DS IR Nizar bila menjadi MB Perak selama 11 bulan tahun 2008 yang lalu.
Sayang Negeri ku Perak Darul Ridzuan MB DS IR Nizar tak sempat nak memimpin rakyat Perak sama-sama mengadap Allah S.W.T sama seperti di Kelantan, moga-moga ada hikmah disebalik kejadian tersebut.

2 comments:

  1. Aku percaya penuh TGNA yg ajarkan Tg Faris tu imamkan solat hajat tu.Di sini dah nampak mukjizat dan kelebihan TGNA-diwajah beliau sering terpancar cahaya yg hanya boleh dilihat oleh orang2 yg benar2 syahdu dlm memperakui bahawa TGNA itu adalah Imam kita yg satu.Marilah kita rapatkan saf bersatu dibawah lindungan Mahaguru kita yg amat kita cintai ini...Hidup PAS! Hidup Islam! Hidup Tuan Guru!

    ReplyDelete
  2. Manjung Mari,
    Teman pun rasa temengkalan YB Nizar kejap benor jadi MB.Kalo lama sikit teman sure dia dapat sunatkan si Ngeh dgn si Ngar tu masuk Islam.Tu pun si Ngar tu dah boleh sikit2 baca ayat,ish, kalo dapat lama sikit gerenti Si Ngar tu boleh baca surah Yassin dengan lancornyer.Tak gitu?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari