boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 8, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Kapal TLDM Terbakar..Masih lagi terbakar..

Salam Sejahtera....

[kapalnavy3.jpg]

Sehingga kini setelah beberapa jam mengalami kebakaran, nampaknya masih belum ada tanda-tanda berkurangan....

Pasukan bomba dari Seri Manjung dan Setiawan pun turut datang membantu dari darat, manakala kapal kapal APMM pun turut membantu.., diperhatikan pasukan bomba turut menyiram air dikawasan GUN Pallet, kerana terdapat peluru meriam dikawasan tersebut perlu diselamatkan kerana mahal hatganya.

Kapal Inderapura ini sedang mengisi barang-barang untuk dibawa pindah ke Malaysia Timur, termasuk barang-barang anggota kapal selam yang kena berpindah ke Kota Kinabalu, nasib baik kereta-kereta anggota yang berpindah masih belum diisi ke kapal, tidak diketahui barangan anggota yang berpindah dapat diselamatkan atau tidak.

Kapal yang dibeli di Amerika ini menimbulkan kekecohan apabila anak-anak kapal yang ditugaskan mengambil di Amerika Syarikat diberitakan tidak cukup makan, kerana sara hidup tinggi di Amerika, timbul kisah ini diakhbar-akhbar...., kemudian bila kapal ini berada di Malaysia timbul pula kes penyelewengan dalam pembaikan dan penyelenggaraan, sewaktu dalam pembaikan di MSE Johor Bahru.

Siapakah Menteri Pertahanan waktu kapal ini dibeli... kenapa kapal yang sama jenis dibeli oleh negara Australia (2 buah) tidak mengalami kemalangan sedemikian....fikirlah sendiri...kang ada lagi anony UMNo yang panas juboq....

Mampos UMNO..... Ameen..

2 comments:

  1. zambry mana zambry??????
    dey,sutu kariwaliyunik pucu nandre
    maggilay cunik....
    undi pos hang banyak kat situuu...
    pi la tolong kehhhhh...woluk-woluk tanik yelek!!!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari