boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, December 15, 2009

Bangga dan Bengang!!

Salam Sejahtera,

Nampaknya dalan sehari dua lagi blog aku ni susah nak update, terlalu banyak kerja yang belum selesai, namun siang tadi tadi aku terbaca satu topik dan rasanyanya lain macam aja....

Sebelum ini kalau waktu aku mula-mula memblog, kalau ada posting aku yang agak boleh pakai, selalunya albanjanjari akan paparkan kat blog dia, dan dia bagi kredit kat aku, kemudian agak lama selepas tu laman web Malaysiakini sesekali ada juga siar aku punya artikel, punya la seronok, sebab dia punya link teruk ke blog aku, lepas tu bila Perakexpress mula beroperasi sepenuhnya sekali sekala kalau ada posting yang akedemik webmaster MSK akan siar juga aku punya blog.

Tetapi kali ini pelek sikit, sila baca kat Detikdaily, nama tajuk dan nama penulis dia ubah.... tetapi isi kandungan sebijik-sebijik sama dengan manjongmari. Kalau sama standard blogger cikai macam aku juga, aku tak kisah, ini lawan web yang agak popular dan terkenal satu Malaysia buat perangai macam...

Bukan aku tak bagi nak ambik aku punya artikel, ambiklah, biar semua orang baca...TETAPI biarlah cara yang profesional sikit... aduhai.. macam ni bila .... entahlah.. aku tau nak kata apa lagi....

Updated: Terima kasih Blogger Budak Kampong Online, sekarang aku sendiri tak pasti, sama ada Detikdaily atau harakahdaily. yang ciplak....

4 comments:

  1. hakhakahak..
    silap tulis la anak manjung.. lebih kurang manjung mari la tu... hehe

    ReplyDelete
  2. Aik... Detikdaily pun dah jadi perompak?

    ReplyDelete
  3. relek geng aku rasa depa ambik dari harakah daily dalam segment surat pembaca.

    link cut & paste.

    http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=23667:-kes-ragut-sudah-tiba-masanya-hukum-hudud-dilaksanakan&catid=27:surat-pembaca&Itemid=46

    ReplyDelete
  4. Wednesday, December 16, 2009
    Saynotomunafiqeen Membela Si Munafeeq?
    Yang ni aku ambik dari blog al bakistani -
    _______________________________________

    Semasa ceramah Tuan Guru nik Abdul Aziz di Taman melewar baru-baru ini, aku bersama seorang kawan pergi. Sedang mendengar ceramah, tiba-tiba telefon kawanku berbunyi.

    Aku membiarkan sahaja. Tidak ada faedahnya aku mengambil tahu siapa yang menelefon kawanku itu.

    Setelah selesai telefon, kawanku itu maklumkan bahawa yang menelefon dia adalah Ariffahmi, seorang COO yang sedang dilubung isu yang melibatkan PMBK.

    “dia nak jumpa kita” kata kawanku itu.

    ”ahh... dia nak buat apa jumpa kita?” tanyaku balik

    ”ala... kita pegi dengar la dulu, apa yang dia nak dari kita” kata ariffahmi lagi.

    ”emm... ok.. tapi bila?”

    ”esok.. kot”..

    ”bukankah kita nak pegi rumah tunang anta esok?”

    ”dia kata, kalau lewat malam pun tak pe... asal nak jumpa juga”

    baca penuh disini - http://selamatkanpastgna.blogspot.com/2009/12/saynotomunafiqeen-membela-si-munafeeq.html

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari