boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 7, 2009

Jurucakap Baru Istana Kelantan.

Sepatutnya mamat sebelah inilah bakal menjadi MB dan mentadbir Kelantan, signboard, papantanda besar dah pun terpasang sebelum PRU12 lalu, kad jemputan pun dah siap bercetak, namun sayang sekali pengundi di DUN Perupok menolak mamat ni untuk memenangi kerusi DUN, dan lagi memedihkan perasaan, kerusi Parlimen Bacuk pun tewas jua...

Yang tinggal padanya hanyalah curut-curut dari Havana yang tak mampu dibeli oleh rakyat Kelantan walaupun wang ehsan sudah ada di tangan. Dengan ehsan Najib mamat ni dilantik Senator maka dapatlah menjadi Timbalan menteri Kewangan. Demi nak membalas budi Najib, maka menyalak lah ia mencari isu untuk menghentam TGNA.

Isu PMBK dah selesai, tekanan meminta TGNA letak jawatan tak dilayan, isu doa hingga pecah perut Dr Asri dah tolong jawabkan, nampaknya yang ada hanyalah istana, UMNO cuba nak mempergunakan Istana pula. Awang Adek cuba nak buat isu yang kononnya TGNA melapor kepada akhbar mengenai keputusan mesyuarat EXCO Kelantan merayu Sultan Kelantan dibawa pulang dari Hospital di Singapura dan berubat dalam negara.

Bagi aku, betullah tu, apa yang TGNA buat, biar rakyat jalata tahu apa yang kerajaan negeri lakukan yang terbaik demi rakyat, perlu diingatkan tiada rakyat maka tak beerti adanya raja... maka jadilah raja di negeri Pasir Sebutir dalam cerita Laksamana Doremi...

Berita Berkaitan: Media



2 comments:

  1. Tuan, dalam dok sebok sebok berdoa untuk najib, KB Mall pulak yang dapat musibah.

    ReplyDelete
  2. Kalau ikut teori PS, kalau benci menantu maknanya benci TG. Kalau minta menantu berhenti cepat, maknanya mahu TG berhenti cepat. sekarang Mahfuz suruh menantu berhenti segera. Apa hang nak jawab?
    Rujukan: http://www.malaysiakini.com/news/119191

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari