boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 19, 2009

Zahid Hamidi Dah Tembak Najib..

Salam Sejahtera..

Timbul pula isu baru, yang tengah panas, Enjin F-5E TUDM telah dijual dan kini berada di Amerika Syarikat. Hairan bin ajaib sungguh..

Kenapa.. sebab enjin pesawat tersebut bukan enjin kereta potong yang boleh dibeli di kedai-kedai potong. Ini barang kawalan hak kerajaan Malaysia, jikalau dalam Malasyia hanya TUDM sahaja yangmenggunakan nya.

Macam mana boleh bolos enjin tersebut kalau bukan orang dalam, orang dalam pula kalau hal macam ni bukan setakat koperal atau sarjan, paling bangsat kolonel ke atas, sebab arahan sesuatu benda projek begini arahan dari di atas, Pegawai Memerintah di Pangkalan berkenaan yang bertanggungjawab.

Kes ini telah pun jadi polis kes, tetapi sepatutnya kes sebegini ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja. Ini bukan setakat hilang rifel M16, ini maruah negara, sikap anggota tentera yang selama ini dihormati oleh pihak awam diluar sana dah tak boleh diharapkan lagi...Rakyat dah tak boleh menaruh harapan dan hilang kepercayaan kepada pihak anggota tentera.

Boss kepada pegawai memerintah tu pulak Panglima Tentera Udara, ia pun kena jawab juga, pasal apa enjin tersebut telah dijual, PTU nak jawab ia kena rujuk pada Panglima Angkatan Tentera, yang kini dijawat oleh PTU sebelum ini, ha ha .. nampak tak!!! Bijaknya Zahid Hamidi atur strategi... Kes ni dah tak boleh lari kemana dah... orang lain tak payah jawab, kaum puak TUDM saja yang kena jawab, tentu kita ingin tahu... siapakah Menteri Pertahanan waktu tu....

Inilah bala yang rakyat terima disebabkan Menteri Pertahanan yang dahulu tu bersikap lebih teruk dari apa yang anggota TUDM tula lakukan, cuma setakat jual enjin pesawat, tetapi Menteri Pertahanan waktu tu terlibat dengan banyak kes, sehingga Pak Lah terpaksa mengambil alih semula jawatan Menteri Pertahanan sebelum Pak lah pencen dahulu, mungkin juga ini kerja Pak Lah yang belum selesai sewaktu Pak Lah jadi Menteri Pertahanan yang kemudiannya disambung oleh Zahid, tahniah Zahid... anda telah melakukan tugas yang cukup baik....

7 comments:

  1. Bila hang nak minta maaf dengan Hj Annual Bakri. Hj Annual Bakri tu dah tua. Kalau dia mati sebelum hang minta maaf, hang nak mengadu kat sapa?

    ReplyDelete
  2. Kalau berkawan dengan penjual MINYAK WANGI..sikit2 pun badan kita bau WANGI..

    Kalau masuk TONG najis..sikit sebanyak berbau BUSUK jugak..

    Pandai2 lah lepaskan diri kat DUNIA ni lagi..sebelum hadapi yang AKHIRAT..pulak..

    ReplyDelete
  3. Tuan,
    1.Semua orang tak akan terlepas di Akhirat...

    2.Ana harap semua tidak lupa...

    adibeta,
    kubang kerian,kelantan

    ReplyDelete
  4. sikit demi sikit najis yang ditinggal najib akan terkeluar! rakyat relakah mempunyai pm sebegini?

    ReplyDelete
  5. masa jadi PTU engin pesawat hilang dan sekarang jadi Panglima Angkatan Tentera mungkin kapal selam dan kereta kebal pun bolih hilang.
    Apa punya general ni, dah lah TUDM beli pesawat MB339 dari Itali tanpa beli engin hanya badan sahaja. karut al marut!!!
    Jahanam lah Malaysia kuku!!!!.
    Pecat sahaja general ni sebab dia hanya pandai hisap curut mahal, main golf di Kunming, Jakarta, Bangkok dan minum wine dan semua kontrektor yang sponser.
    Poraaah lah BN/UMNO!!!!!!

    ReplyDelete
  6. tunggu untuk diletupkan!!!

    ReplyDelete
  7. zaid hamidi kate perancangan anggota bawahan...siasatan xbuat lagi..tp dah kate anggota bawahan...mcm nak sembunyi sesuatu...seolah nak deny awal2 yg pihak atasan xterlibat...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari